پیام تبریک سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت روز خبرنگار

تبریز(پانا)- سرپرست شهرداری تبریز، با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت ۱۷ مرداد ( روز خبرنگار) را به خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌، تبریک گفته و بر لزوم توسعه فضای نقد، همدلی و همراهی اصحاب خبر و رسانه، تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک سرپرست شهرداری تبریز به مناسبت روز خبرنگار

متن پیام «مظفر سلیمانی» به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی
شهر، به مثابه پیکره‌ای که از فیض حیات مادی و معنوی بهره می‌بَرَد، به طور مداوم در حال تغییر و تحول است. بازتاب این تکاپو در حوزه‌های مختلف خدماتی، عمرانی، اجتماعی و فرهنگی، بدون نقش‌آفرینی اصحاب شریف خبر و رسانه، متصور نیست.

درود بر قلم‌های پاک و متعهدی که با روایت صادقانه از رویدادهای شهر، آحاد جامعه را به همراهی و همدلی با مدیریت شهری می‌خوانند.

درود بر نقدهای صریح و برّا که شهر را در اعتلای آرمان‌های ایمانی و اخلاقی مدد رسانده و توسعه شهر را در صراط مستقیم خدمت، یاری می‌کنند.

درود بر خبرنگاران و اصحاب شریف رسانه، که در دو سال گذشته، به رغم چالش‌های خطرساز ویروس کرونا، رسالت خبری خود را در نگهبانی از سلامت شهروندان، استمرار بخشیده‌اند.

و در پایان، درود بر روان پاک مجاهد عرصه خبر و رسانه، «شهید محمود صارمی» که خون سرخ و درخشان خویش را در مسیر مبارزه اندیشمندانه با ظلمت و جهالت، نثار کرد.

اینجانب به عنوان خادم دیرین شهر که توفیق هدایت مدیریت شهری در این فرصت محدود و حساس نایل شده، دست گرم خبرنگاران ارجمند را صمیمانه می‌فشارم و با تبریک فرارسیدن «۱۷ مرداد»، روز خبرنگار را خدمت تک‌تک خواهران و برادران عزیز رسانه‌ای‌ام تبریک عرض می‌کنم.

مظفر سلیمانی
سرپرست شهرداری تبریز

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار