مسابقه بزرگ اثبات امامت از طریق قرآن برگزار می شود

کاشمر (پانا)- دبیر اجرایی مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر از برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی با محوریت اثبات امامت به صورت آنلاین ودر سطح کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه بزرگ  اثبات امامت از طریق قرآن برگزار می شود

سید حجت آقایی دبیر اجرایی مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر درگفتگو با پانا گفت: خداوند را شاکریم که بار دیگر به مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر (محاق) عنایت داشت و توفیق برگزاری یک آزمون قرآنی دیگر را ارزانی مان کرد، مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر با چندین سال سابقه برگزاری آزمون های قرآنی به صورت حضوری و مجازی
به طور جدی در تابستان ۱۳۹۵ توانست برای اولین بار مسابقه ی بزرگ قرآنی
با محوریت عفاف و حجاب در قرآن تحت عنوان رویین دژ را در سطح چهار شهرستان کاشمر، کوهسرخ، خلیل آباد و بردسکن برگزار کند که قریب به ۶۰۰۰ نفر در آن شرکت کردند.
وی ادامه داد: با همه گیر شدن بیماری کرونا مجمع حافظان قرآن کریم کاشمرتهدید را تبدیل به فرصت کرد و به برگزاری آزمون های قرآنی به صورت مجازی روی آورد که می توان به مسابقه کشوری و بزرگ درهایی از دریا با موضوع حجاب در قرآن اشاره کرد که دارای آمار خیره کننده ۱۰ هزار نفر شرکت کننده بود.
آقایی افزود: مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر در نظر دارد تا در راستای نشر مفاهیم قرآنی
بار دیگر مسابقه ای عظیم، این بار با محوریت اثبات امامت در قرآن را برگزار کند. این مسابقه که شروع آن از عید غدیر کلیک خورده است در ۵ شهریور به ایستگاه پایانی خود خواهد رسید و آزمون آنلاین تستی همزمان در سراسر کشور در این روز به صورت کشوری برگزار خواهد شد. هر چند با توجه به استقبال بی نظیر از این حرکت احتمال تمدید زمان برگزاری آزمون وجود دارد. متن منبع مسابقه طوری طراحی شده که عموم مردم می توانند از آن بهره بگیرند و لذا شرکت برای همه عزیزان با هر سطح تحصیلاتی ممانعتی ندارد. آزمون ۲۰ سوال تستی خواهد داشت که ملاک امتیاز آوری ابتدا نمره و سپس ثبت نام (با احتساب دقت در ثانیه های ثبت نام ) است.
وی در مورد تعداد برگزیدگان و جوایز اهدای به برندگان مسابقه گفت: به ۱۰ نفر اول ۱۰ کارت هدیه ۱ میلیون تومانی و ۲۰ نفر دوم ۲۰ کارت هدیه ۵۰۰ هزار تومانی تعلق خواهد گرفت. تمامی جوایز به صورت کاملا مردمی و توسط اعضای خود مجمع حافظان قرآن کریم کاشمر، تامین شده است.

پارسا سلطانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار