با حضور فرماندار بهاباد

آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر بهاباد برگزار شد

بهاباد (پانا) - آیین تحلیف و انتخاب هیات رئیسه اعضای ششمین دوره شورا‌ی شهر بهاباد صبح امروز پنجشنبه، در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۲۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آیین تحلیف اعضای ششمین دوره شورای شهر بهاباد برگزار شد

محمدمهدی خانی زاده بهابادی، فرماندار بهاباد در این آئین ضمن تبریک انتخاب اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بهاباد اظهار کرد: اعضای ششمین دوره اسلامی شورای شهر بهاباد افرادی فرهیخته با تجربه و متخصص و اهل تعامل با مسئولان و مردم هستند که توسط مردم انتخاب شدند و امیدواریم با روی کار آمدن شورای جدید شاهد اتفاقات خوبی در شهرمان باشیم.

فرماندار بهاباد از اعضای شورای شهر خواست و تاکید کرد که در انتخاب شهردار هیچ عجله ای نداشته باشند و با بررسی و مشورت و مشاوره افرادی با تجربه و با سوابق عالی را برای شهرداری انتخاب کنند.

خانی زاده بهابادی ادامه داد: باید همراه با این وظیفه خطیر فراهم آوردن زمینه های تعامل شهرداری با مردم و همچنین مشارکت مردم در انجام امور مورد توجه شورای اسلامی شهر باشد.

فرماندار بهاباد با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های نخبگان فکری، پیشکسوتان، جوانان و بانوان ابراز امیدواری کرد: این شورا بتواند موفق و موثر، برای بهابادی زیبا و آبادتر برای زیست سالم، خوب و همراه با عدالت فراهم کنند.

وی با اشاره به نقش خدمات دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهربهاباد ، گفت: این مسوولیت‌ها هر چهار سال یک بار برای خدمت به گروه دیگری سپرده می‌شود، بنابراین باید فرصت را غنیمت شمرد.

خانی زاده در این مراسم به برگزاری انتخابات 28 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ با موفقیت برگزار شد و تمام خستگی‌ها با بیانات مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری رفع شد.

وی قانونمداری و اصل بی‌طرفی را از وظایف فرمانداری در برگزاری انتخابات بیان کرد و افزود: خوشبختانه انتخابات این دوره نیز در صحت و سلامت برگزار شد.

فرماندار بهاباد بااشاره به اینکه در دولت تدبیر وامید فعالیت های بسیار خوبی در شهرستان بهاباد صورت گرفته است افزود: در دولت دوازدهم در بخش‌های راه و جاده سازی بهداشت و درمان عمران و آبادی و توسعه شهر و زیرساختها از قبیل برق، آب، گاز، کشاورزی، صنعت و معدن خدمات بسیار ارزنده ای صورت گرفته که جای تقدیر و تشکر از مسئولین نظام را داریم.

در ادامه سوگندنامه ششمین دوره شورای اسلامی شهر بهاباد توسط اعضا قرائت شد و اعضا متعهد به حفظ امانت، انجام وظایف و خدمت به مردم شدند و پس از قرائت سوگندنامه، جلسه اعضای ششمین دوره شهر بهاباد رسمیت یافت.

دراین مراسم همچنین اعضای شورای جدید بهاباد رئیس ونواب رئیس و هیئت رئیسه شورارا انتخاب کردند که در این بین مهندس عباس اقبال بهابادی به عنوان رئیس شورا و حسن عبداللهیان نایب رئیس شورا و حسین فلاح به عنوان خزانه دار و مهدی حاتمی زاده و علی اصغر جلیلی به عنوان منشی های ششمین دوره شورای اسلامی شهر بهاباد انتخاب شدند .

خبرنگار: مهدی اخوان بهابادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار