معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران خبر داد:

افزایش ۱۵۰۰ متر مربعی فضای ورزشی مدارس شهر تهران

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش شهر تهران از افزایش ۱۵۰۰ متر مربعی فضای ورزشی مدارس شهر تهران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۵۶
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۱۵۰۰ متر مربعی فضای ورزشی مدارس شهر تهران

آیین افتتاحیه ۲۵ پروژه ورزشی به صورت ویدیو کنفرانس در سطح مناطق نوزده‌گانه شهر تهران برگزار شد. در این مراسم، حسن محمدی، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با حضور در منطقه ۱۸، ضمن خداقوت به مدیران مناطق و تلاشگران تربیت‌بدنی و سلامت، با اشاره به اهمیت پروژه‌های مدرسه محور این حوزه گفت: با اجرای طرح حیاط پویا امیدواریم شاهد فعالیت هرچه بیشتر دانش‌آموزان در زنگ تربیت بدنی باشیم‌. علاوه بر ترسیماتی که در حیاط مدارس انجام شده است که سبب بالا رفتن روحیه‌ نشاط در دانش‌آموزان می‌شود تجهیز مدرسه نیز بسیار مهم است.

وی ضمن اشاره به اینکه مدارس پویا می‌توانند فقر حرکتی دانش‌آموزان را مرتفع کنند افزود: امیدوارم پس از افتتاح این ۲۵ پروژه، شاهد فعالیت‌های بیشتری از سمت دانش‌آموزان باشیم و آن‌ها بتوانند در سبک زندگی‌ که به واسطه شیوع کرونا دست‌خوش تغییرات شده، سلامت جسمی و روانی خود را حفظ کنند.

محمدی گفت: با توجه به اینکه دسترسی دختران دانش‌آموزان به امکانات ورزشی کمتر است؛ نیاز هرچه بیشتر تجهیز کردن مدارس بیش از پیش احساس می‌شود. با توجه به این مهم طرح کلاس درس تربیت بدنی از سال گذشته کلید خورد و با همیاری معاونت‌ متبوع در وزارت آموزش و پرورش، ثمره‌ این کار را امروز مشاهده می‌کنید.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه در این مراسم، هشت پروژه کلاس درس تربیت بدنی افتتاح خواهد شد، افزود: علاوه بر آن ۱۷ پروژه حیاط پویا در مناطق را داریم. مجموعا این طرح‌ها حدود ۱۵۰۰ مترمربع فضای تربیت بدنی شهر تهران را افزایش داده است. همچنین اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال صرف تجهیز و آماده‌سازی کلاس‌های تربیت بدنی کردیم. امیدواریم با ادامه این طرح‌ها و افزایش اعتبارات، شاهد ایجاد فضاهای تخصصی و استاندارد آموزش درس تربیت بدنی تمام مدارس باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار