مائده غنیمتی از ابهر، برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شد

زنجان (پانا)- در پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی کودک و نوجوان، مائده غنیمتی از روستای پیر سقا شهرستان ابهر در بخش ویدئو یک دقیقه ای به عنوان برگزیده معرفی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۵۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
مائده غنیمتی از ابهر، برگزیده جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مستندات فعالیت های حوزه کتاب خوانی سه باشگاه کتاب خوانی روستاهای درسجین، پیرسقا و عمید آباد شهرستان ابهر در سه بخش باشگاه برگزیده، نامه برگزیده و فیلم یک دقیقه ای پس از داوری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر، مائده غنیمتی از کتابخانه عمومی ملاصدرا روستای پیرسقا به عنوان برگزیده نهایی در بخش فیلم یک دقیقه ای انتخاب شد.

مائده غنیمتی عضو باشگاه من و کتاب، در ویدئو یک دقیقه ای خود، کتاب «دختری که هرگز اشتباه نمی کند» را معرفی کرده است.

در این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان، داوری ها در دو مرحله شهرستان و مرحله نهایی کشوری، انجام پذیرفت.

از میان مستندات داوری شده در مرحله شهرستان ۷۰۰ باشگاه، ۲۰۰۰ فیلم و بیش از ۲۰۰۰ نامه به دبیرخانه این دوره از جام باشگاه های کتابخوانی رسید.

آثار و فعالیت‌های باشگاه‌های کتاب‌خوانی با توجه به شاخص‌هایی چون خلاقیت و ابتکار، فعالیت‌های ترویج کتاب‌خوانی در فضای مجازی، میزان اثرگذاری فعالیت‌ها، رسایی و شیوایی مستندات، توسط کارشناسان و متخصصان حوزۀ ترویج کتاب‌خوانی و ادبیات کودک و نوجوان در سه بخش باشگاه برگزیده، نامه برگزیده و فیلم برگزیده بررسی و داوری شدند.

هیئت‌داوران پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب خوانی کودک و نوجوان پس از آثار رسیده به دبیرخانه مرکزی، تعداد ۴۰ باشگاه، ۴۰ نامه به نویسنده و ۴۰ فیلم کوتاه معرفی کتاب را به‌عنوان نامزد های راه‌یافته به مرحلۀ نهایی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار