مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرخبر داد:

درخشش کارشناسی امور تربیتی آموزش و پرورش اسلامشهر

اسلامشهر (پانا) - مدیر آموزش و پرورش اسلامشهرکسب رتبه‌ها و موفقیت‌های کارشناسی امور تربیتی معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهررا تشریح کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۳۹
لینک کوتاه کپی شد
درخشش کارشناسی امور تربیتی آموزش و پرورش اسلامشهر

حسینعلی بنار مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: همکاران ما در سال تحصیلی 14000-1399 و در جشنواره تجارب برتر تربیتی و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی و مشاوره خوش درخشیدند،که از آن جمله می‌توان از خانم مریم عسگری معاون پرورشی آموزشگاه حضرت فاطمه زهرا (س) نام برد که در این مرحله رتبه اول منطقه برگزیده دوم استانی را کسب کرد و مرحله کشوری راه یافت.

او بیان کرد: در این جشنواره تعداد دیگری از همکاران ما در واحدهای آموزشی منطقه شامل معاونین آموزشی و پرورشی و مدیر نیز عنوان شایسته تقدیررا در سطح استان بدست آوردند و رتبه اول را در سطح منطقه کسب کردند.

بنار تصریح کرد: همچنین خانم فریبا کشمیری از آموزشگاه فرزانگان یک منطقه نیز در جشنواره الگوهای برتر تدریس درس مهارت تفکر و سبک زندگی دوره اول متوسطه که خود او دبیر درس تفکر است، توانست در منطقه رتبه اول و برگزیده دوم استانی باشد و به مرحله کشوری راه پیدا کند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر تأکیدکرد: معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش و کارشناس مسئول امور تربیتی منطقه نیز رتبه اول طرح انگیزه برتر را در استان کسب کردند.

او خاطرنشان کرد: دو سرگروه منطقه در زمینه کیفیت‌بخشی فعالیت‌های پرورشی و درس مهارت تفکر و سبک زندگی در منطقه رتبه اول کسب کردند و شایسته تقدیر از نظر استان شدند.

بنار ضمن عرض تبریک به تمامی این عزیزان برای آنان در ادامه راه از خداوند متعال سربلندی و موفقیت مسألت کرد.

خبرنگار: حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار