حاشیه های سریال «زخم کاری» از زبان بازیگر نقش «اخوان»

عباس جمشیدی‌فر: ساترا گفته در مورد صحنه‌های سانسور شده زخم کاری حرف نزنیم 

با جواد عزتی از ۱۷سالگی رفیقم/ امثال «اخوان» در جامعه زیاد است/صحنه هایی که من بازی کردم سانسور نداشت

تهران (پانا) - «عباس جمشیدی فر» که این روزها با سریال نمایش خانگی «زخم کاری» در بین ایرانی‌ها شناخته‌شده است از جذابیت‌های نقشش سخن گفت و عنوان کرد که اگرچه ساترا اعلام کرده درباره سانسورهای سریال زخم کاری سخنی نگویند اما سانسور سلیقه‌ها را یکدست می‌کند و جامعه را به عقب می‌راند.

کد مطلب: ۱۲۰۴۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
عباس جمشیدی‌فر: ساترا گفته در مورد صحنه‌های سانسور شده زخم کاری حرف نزنیم 

تا قبل از کرونا کسی فکر نمی‌کرد روزی بستر نمایش خانگی فرصت بروز و ظهور استعدادهای جوان و چهره‌های تازه‌ای در دنیای بازیگری شود. این بستر نه‌تنها برای چهره‌های جدید بلکه برای برخی از بازیگرانی که سال‌ها خاک صحنه و سینما را خورده‌اند نیز فرصت دیدن شدن ایجاد کرد. یکی از این چهره‌ها «عباس جمشیدی فر» بازیگر نقش وکیل با نام اخوان در سریال «زخم کاری» است.
بازیگر نقش اخوان در سریال زخم کاری درمورد نحوه آشنایی‌اش با مهدویان گفت: «اولین کار من با ایشان سینمایی «شیشلیک» بود. من کارهای او به ویژه ایستاده در غبار را دیده بودم وقتی با من برای کار تماس گرفت، ذوق‌زده شدم.»

امثال «اخوان» در جامعه زیاد است
این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: «در مورد نقشم در سریال زخم کاری هم باید بگویم که اخوان فکر می‌کند که آدم قدرتمندی است اما اینگونه نیست و متاسفانه امثال او در جامعه بسیار زیاد هستند.»
جمشیدی‌فر دلیل این تصور اخوان در قصه را اینگونه بیان کرد: «ما را به‌گونه‌ای تربیت‌کرده‌اند که دوست داریم همه‌چیز داشته باشیم و این برای ما تبدیل به یک تفکر شده است و برای رسیدن به آن دست به هرکاری می‌زنیم.»
وی در پاسخ به این سوال که چرا قهرمان مردم در این سریال مالک است که یک قهرمان کثیف است، عنوان کرد: «شما نگاه کنید، مکبث هم جذاب و محبوب است درحالی‌که شخصیت منفوری است. دقیقاً «مالک» زخم کاری هم شبیه مکبث است در عین سیاه بودن محبوب و جذاب است.»

صحنه هایی که من بازی کردم سانسور نداشت
بازیگر سینمایی شیشلیک در مورد کار با مهدویان گفت: «وقتی با او کار را شروع کردم، گفتم او کمدی را نمی‌شناسد. اما وقتی کار جلو رفت و فیلم را دیدم تازه متوجه شدم که او چه ذهن قوی و آنالیز شده‌ای دارد. مهدویان درست می‌بیند و خوش‌فکر است و به‌عنوان یک بازیگر کار با او راحت است.»
وی در مورد سانسور سریال زخم کاری گفت: «صحنه‌هایی که من بازی کردم سانسور نشد.» ( فریدون جیرانی به کنایه به او گفت یعنی حتی خانم‌بازی‌‎های اخوان سانسور نشد.)
بازیگر زخم کاری افزود: «بااینکه ساترا گفته است در مورد صحنه‌های سانسور شده زخم کاری حرف نزنیم، اما سانسور را نمی‌فهمم. چرا باید سلیقه‌ها را یکدست کنیم؟ مردم سلیقه‌های مختلفی دارند و بر اساس آن انتخاب می‌کنند. با سانسور جامعه به عقب برمی‌گردد.»

با جواد عزتی از 17سالگی رفیقم
عباس جمشیدی‌فر در مورد اولین کار تئاتر خود نیز گفت:« در هنرستان با جواد عزتی رفیق شدم و از 17 سالگی با او کار تئاتر کردم. کارگردان اولین تئاتری که بازی کردم «جواد عزتی» بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار