سرپرست بیمارستان دیلم خبر داد:

اوج گرفتن مراجعین بیماران کرونایی به بیمارستان دیلم

بوشهر(پانا)- سرپرست بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم از اوج گرفتن مراجعه بیماران کرونایی به این بیمارستان و بروز بحران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
اوج گرفتن مراجعین بیماران کرونایی به بیمارستان دیلم

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، ده بزرگی اظهار کرد: متأسفانه آمار مراجعه بیماران کرونایی در شهرستان دیلم به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
او گفت: هم‌اکنون بیمارستان با پوشش ۱۰۰ صدی تخت‌های بخش بستری و همچنین بخش اورژانس مواجه است و هرلحظه نیز تعداد مراجعین به بیمارستان افزایش می‌باید.
سرپرست بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم افزود: هم‌اکنون بیمارستان با حداقل ۵۴ بیمار بستری در بخش و تکمیل تخت‌های بخش اورژانس، به‌ناچار بیماران جدید را در راهروهای بخش اورژانس اسکان داده و مورد مداوا قرار می‌دهد.
ده بزرگی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت موجود افزود: در صورت ادامه این روند و عدم نظارت کافی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شهرستان دیلم با بحران بزرگی روبرو خواهد شد که کنترل آن بسیار دشوار و طاقت‌فرسا خواهد بود.
سرپرست بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان دیلم گفت: تمام تلاش کادر مدیریتی و درمانی بیمارستان در جهت مدیریت بیماران و ارائه خدمات به‌موقع و مطلوب به بیماران است و در این راه بهره‌گیری از تمام ظرفیت، امکانات و تجهیزات و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: تاکنون پذیرش بیماران و رسیدگی به درمان آنان مدیریت شده است، ولی با توجه به روند افزایشی مراجعین کرونایی، مرکز با کمبود تجهیزات، تخت و نیروی انسانی مواجه می‌شود.
ده بزرگی همچنین ضمن ابراز امیدواری از تسریع در روند عمومی واکسیناسیون در هفته‌های آتی خاطرنشان کرد: مردم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و عدم حضور در تجمعات و دورهمی‌های خانوادگی، کادر درمان را در کنترل پیک پنجم کرونا و گذر از این مرحله دشوار یاری کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار