سخنگوی دانشگاه آزاد خبر داد؛

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

تهران (پانا) - سخنگوی دانشگاه آزاد اعلام کرد که مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان این دانشگاه روز ۱۵ مرداد به پایان می‌رسد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۱۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد

به گزارش خبرگزاری دانشگاه آزاد، احمد حیدری گفت: دانشجویان مقاطع و رشته‌های مختلف دانشگاه آزاد در صورت دارا بودن شرایط انتقالی و یا میهمانی می توانند درخواست خود را تا ۱۵ مردادماه از طریق سامانه منادا به آدرس monada.iau.ir ثبت کنند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: امکان نقل و انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سال ۱۴۰۰-۱۴۰۱ دوبار در سال و برای هر دو نیمسال تحصیلی مهر و بهمن فراهم می شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران نقش عظیم و سازنده ای در پرورش و تربیت نیروهای متخصص و متعهد در کشور داشته و هم راستا با آموزش و توسعه علوم در سطح کشور به حفظ بنیان و شأن خانواده، پاسداشت ارزشهای دینی و فرهنگی و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و فرهنگی جوانان توجه همه جانبه داشته است.

حیدری خاطرنشان کرد: توسعه و گسترش رشته ها و مقاطع تحصیلی در اقصی نقاط کشور به منظور فراهم آوردن امکان ادامه تحصیل در تمام سطوح دانشگاهی و جلوگیری از مهاجرت و خروج جوانان به کشورهای دیگر و اتخاذ سیاست بومی گزینی از جمله اولویت های دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی گفت: همانطور که در دفترچه های آزمون آمده است، دانشجویان باید با توجه به شرایط و محل زندگی مناسب ترین واحد دانشگاهی را برای ادامه تحصیل انتخاب کنند و در همان واحد اولیه و رشته قبولی تا پایان دوره ادامه تحصیل دهند.

معاون امور مجلس و ارتباطات اجتماعی و سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: اما به منظور فراهم کردن حداکثر تسهیلات و آرامش در دوره تحصیل و در صورت داشتن شرایط، دانشگاه آزاد اسلامی این امکان را مهیا کرده تا دانشجویان برحسب ضوابط به صورت میهمان و یا انتقال از واحد محل تحصیل (واحد مبدا) در واحد مورد تقاضا (واحد مقصد) ادامه تحصیل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار