مدیر آموزش و پرورش ملارد:

آغاز مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در ملارد

ملارد(پانا)- مدیر آموزش و پرورش ملارد از آغاز مرحله اول واکسیناسیون کرونا در فرهنگیان این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان در ملارد

طیب رضایی‌فر، مدیر آموزش و پرورش ملارد، از آغاز مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان این منطقه در ورزشگاه شهید مطهری شهرستان خبر داد و افزود: این برنامه با حضور مستقیم نیروهای سلامت آموزش و پرورش و انجام عملیات واکسیناسیون توسط آنها برای همکاران فرهنگی انجام می‌شود.

او در مورد تعداد همکاران واجد شرایط برای واکسیناسیون بیان کرد: حدود ۴۰۰۰ نفر همکار فرهنگی در این طرح مورد پوشش قرار می‌گیرند و اگر همکاری به هر دلیلی مورد واکسیناسیون قرار نگیرد، با ذکر دلیل اطلاعات او ثبت می‌شود.

رضایی‌فر در مورد شرایط دریافت واکسن بیان کرد: به همراه داشتن کارت پرسنلی یا حکم کارگزینی به علاوه کارت ملی الزامی است و همکارانی که مبتلا به بیماری کرونا هستند یا حداقل سه ماه از بیماری آنان نگذشته جهت تزریق مراجعه نکنند.

مدیر آموزش و پرورش ملارد ادامه داد: همکارانی که به هر نحوی یک مرحله واکسن کووید 19 از هر نوع در مراکز دیگر دریافت نموده‌اند، جهت تزریق نوبت دوم می‌بایستی به همان مراکز مراجعه نمایند، مرکز واکسیناسیون فرهنگیان از پذیرش این همکاران معذور خواهد بود و همکاران بر اساس ابلاغ موظف در مدرسه‌ای که تدریس دارند نوبت‌دهی می‌شوند.

رضایی‌فر خاطرنشان کرد: تمامی مدارس دولتی و غیر دولتی شامل این طرح هستند لذا همکاران محترم از امروز به مدت دو هفته در دسترس بوده و از سفرهای بین استانی خودداری نموده تا به محض اعلام به مرکز مربوطه مراجعه کنند.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار