وبینار آموزشی اصول تغذیه سالم در زنان

تهران (پانا) - وبینار آموزشی اصول تغذیه سالم در زنان با حضور مشاوران امور زنان حوزه ستادی و مشاور امور زنان مدیران کل استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۹۷
لینک کوتاه کپی شد
وبینار آموزشی اصول تغذیه سالم در زنان

به گزارش روابط عمومی حوزه زنان آموزش و پرورش، در راستای توان افزایی مشاوران امور زنان حوزه ستادی و مشاور امور زنان مدیران کل در استان ها ، وبینار آموزشی اصول تغذیه سالم در زنان با حضور دکتر نیکنام از مدرسین دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدای این نشست زهرا پناهی روا مشاور امور زنان وزیر آموزش و پرورش گفت: این دوره در راستای توانمند سازی مشاوران امور زنان برنامه ریزی شده است و تلاش داریم تا در این شرایط کرونا از طریق اینگونه وبینارها سطح علمی و آموزشی همکاران را ارتقا ببخشیم.

وی همچنین ادامه داد: توانمند سازی زنان فرهنگی از اهداف مهم در حوزه زنان می باشد لذا برای رسیدن به این هدف برنامه ریزی های خوبی را انجام داده ایم که برگزاری وبینارهای آموزشی و دعوت از اساتید صاحب نظر یکی از این ابزارها برای رسیدن به این هدف مهم است.

مشاور امور زنان بیان کرد: زنان فرهنگی برای رشد در حوزه های سازمانی در وهله اول باید در حوزه های تخصصی خود توانمند شوند.

وی به موضوع احصای چالش های حوزه زنان و راهکارهای موجود اشاره کرد و اظهار داشت: باید برای برنامه ریزی های بهتر در آینده، چالش های موجود در حوزه زنان را با مشارکت مشاوران احصاء و برای هرکدام از چالش ها راهکار اجرایی ارائه بدهیم تا در آینده بتوان برنامه ریزی های بهتر و مطلوبتری را ارائه دهیم.

در ادامه این نشست نیکنام به ارائه مطالب خود در خصوص اصول تغذیه سالم در زنان پرداخت. این نشست مورد استقبال شرکت کنندگان در این دوره قرار گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار