معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت های مردمی سازمان نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس کشور عنوان کرد:

استقبال خیران خوزستانی از طرح آجر به آجر

اهواز (پانا)- معاون برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور در آیین افتتاح و بهره برداری از دبیرستان ۱۲ کلاسه حاج محمد احتیاطی گفت هماهنگی خوبی بین ادارات کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیران در استان خوزستان وجود دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
استقبال خیران خوزستانی از طرح آجر به آجر

فاطمه مهاجرانی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از دبیرستان ۱۲ کلاسه حاج محمد احتیاطی در ناحیه ۲ اهواز، گفت: هیچ جامعه ای توسعه پیدا نمی کند، مگر اینکه توجه به آموزش و پرورش در آن جامعه افزایش پیدا کند‌.

وی با بیان اینکه تلاش خیرین تلاشی گسترده و شایسته توجه است، اظهار کرد: خداوند بهترین و والاترین شاهد بر اعمال خیرین به ویژه خیرین مدرسه ساز است.

معاون برنامه ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی سازمان نوسازی توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: هماهنگی خوبی بین ادارات کل آموزش و پرورش و اداره کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس و مجمع خیرین در استان خوزستان وجود دارد.

مهاجرانی با عنوان اینکه مدرسه سازنده انسان است، گفت: خوزستان استانی عزیز و دوست داشتنی برای تمام ملت ایران است که مردمی خونگرم و مومن و نجیب دارد و باید همه در راستای کمک به این استان به میدان بیایند‌.

در ادامه این برنامه محمدرضا تقی زاده، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 اهواز ضمن تبریک عید غدیر خم گفت: از مجموع ۳۲۲ مدرسه دولتی ناحیه ۲ اهواز، ۸۷ مدرسه نیاز به مقاوم سازی یا تخریب و بازسازی دارد.

وی افزود: از مجموع ۸۷ آموزشگاه، ۲۹ درصد نیاز به مقاوم سازی و ۲۷ درصد نیاز به تخریب و بازسازی دارند.

تقی زاده خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش ناحیه دو اهواز بعنوان بزرگترین ناحیه استان خوزستان و بزرگترین ناحیه کشور از حیث گستردگی حوزه جغرافیای آموزشی تحت پوشش، نیاز نگاه ویژه مسئولین کشوری و استانی را می طلبد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار