آغاز مصاحبه‌‌ کاندیداهای شهرداری تهران + جدول زمانبندی

تهران (پانا) - سخنگوی منتخب شورای شهر تهران از اعلام جدول زمان‌بندی ارائه برنامه ۱۱ گزینه تصدی شهرداری تهران اعلام شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۸۰۶
لینک کوتاه کپی شد
آغاز مصاحبه‌‌ کاندیداهای شهرداری تهران + جدول زمانبندی

مهدی اقراریان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه هفته جاری اعضای منتخب شورای شهر تهران در فرآیند بررسی برنامه‌های کاندیداهای تصدی شهرداری تهران اظهار کرد: براساس قرعه‌کشی انجام شده زمان ارائه برنامه‌ها از سوی گزینه‌های تصدی شهرداری تهران مشخص شده است.

وی تصریح کرد: بر همین اساس قرار است ارائه برنامه‌ها از روز شنبه تا روز سه‌شنبه هفته جاری در سه نوبت انجام شود که نوبت اول از ساعت 8، نوبت دوم ساعت 10:30 و نوبت سوم ساعت 15 خواهد بود.

اقراریان خاطرنشان کرد: امروز شنبه نهم مردادماه 1400 در سه نوبت اشاره شده به ترتیب جمال آبرومند، معصومه آباد و در نوبت سوم علیرضا زاکانی حضور پیدا خواهند کرد و برنامه‌های خود را ارائه می‌کنند.

سخنگوی منتخب شورای شهر تهران تصریح کرد:‌ در روز یکشنبه دهم مردادماه نیز به ترتیب علی نیکزاد، مازیار حسینی و رستم قاسمی برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد و در ادامه در روز دوشنبه 11 مردادماه در نوبت اول عباس علی‌آبادی، نوبت دوم مهرداد بذرپاش و در نوبت سوم هابیل درویش برنامه‌های خود را اعلام خواهد کرد.

وی گفت: در روز سه‌شنبه و در روز پایانی ارائه برنامه‌ها از سوی کاندیداهای تصدی شهرداری تهران در دو نوبت به ترتیب اسماعیل احمدی‌مقدم و محسن پیرهادی برنامه‌های خود را اعلام خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار