شایا اسدی: ورکشاپ «هنر در پیشا تاریخ» برگزار می شود

تهران (پانا) - شایا اسدی از برگزاری ورکشاپ «هنر در پیشا تاریخ» خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
شایا اسدی: ورکشاپ «هنر در پیشا تاریخ» برگزار می شود

به گزارش روابط عمومی آکادمی، شایا اسدی موسیقیدان و مدیر آکادمی شایا اسدی گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری ورکشاپ «هنر در پیشا تاریخ» هستیم که این ورکشاپ ۲۳ مرداد ماه سال جاری برگزار می شود. این ورکشاپ در چهار جلسه دو ساعته برگزار می شود و علاقه مندان به هنر می توانند در این ورکشاپ ها شرکت کنند.
این موسیقیدان در ادامه بیان کرد: این ورکشاپ به دلیل اینکه خیلی گسترده است در چند دوره برگزار می شود که در دوره اول از دوره پارینه سنگی شروع می شود سپس دوره های شکل گیری تمدن ها، هنر در تمدن ها، تمدن ها در مصر، چین، ایران، یونان، رم و مکزیک مورد بررسی قرار می گیرد و در دوره های بعدی درباره هنر در قرون وسطا تا تاریخ هنر در معاصر صحبت می شود.
وی افزود: این کارگاههای آموزشی با حضور علیرضا شادی زاده «تاریخ هنر» و سیاوش دمیریان «تاریخ موسیقی» برگزار می شود که هر کدام درباره این دو حوزه صحبت می کنند. این ورکشاپ چون احتیاج به پیش نیاز ندارد علاقه مندان به هنر می توانند شرکت کنند چون پیش نیاز این ورکشاپ فقط علاقه به هنر است. همچنین در این کارگاه سیاوش دمیریان به بررسی روند تاریخ موسیقی می پردازد.
مدیر آکادمی شایا اسدی در پایان گفت: هدف ما از برگزاری این ورکشاپ این است که تاریخ هنر مورد بررسی قرار گیرد و اولین باری است که تاریخ هنر از دوران پارینه سنگی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد زیرا در بیشتر ورکشاپ ها تاریخ هنر از دوران قرون وسطا تدریس می شود. همچنین اساتید این ورکشاپ هر دو در وین تحصیل کرده اند و اطلاعات کافی را درباره تاریخ موسیقی و تاریخ هنر در اختیار هنرجویان قرار می دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار