چهارمین خودکشی در راه‌پله‌های توریستی

تهران (پانا) - جاذبه گردشگری وسل در شهر نیویورک که به دلیل سه مورد خودکشی بسته شده بود، دو ماه پس از افزایش موارد امنیتی و ایمنی و بازگشایی دوباره باز هم تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
چهارمین خودکشی در راه‌پله‌های توریستی

به گزارش هنرآنلاین، مقام‌های قضایی و پلیس نیویورک‌سیتی روز پنجشنبه از سقوط یک نوجوان ۱۴ ساله از فاصله حدود ۴۵ متری این راه‌پله و مرگ او خبر دادند. این چهارمین خودکشی در راه‌پله وسل در بخش هادسن یارد منطقه منهتن بود و مالکان را ناچار کرد آن را دوباره تعطیل کنند. پس از سه خودکشی پیشین، طراحان وسل اعلام کردند برای جلوگیری از روی دادن موارد مشابه سطح امنیتی آن را بالا می‌برند تا احتمال خودکشی را کاهش دهند. به همین دلیل، راه‌پله ماه ژانویه بسته شد.

استفن راس، طراح و مجری مجموعه وسل در هادسن یارد گفته است رخ دادن چهار خودکشی در این راه‌پله جذاب شاید آنها را ناچار کند برای همیشه درهای آن را ببندند. این در حالی است که پس از بازگشایی در ماه می، محافظان و راهنمایان راه‌پله وسل آموزش دیده بودند جلوی ورود افراد تنها را بگیرند و مراقب کسانی باشند که هنگام عبور از کناره‌های راه‌پله رفتارهای مشکوک دارند. با این حال، کسی نتوانست مانع خودکشی نوجوان ۱۴ ساله در روز پنجشنبه شود.

منتقدان همان زمان گفته بودند به جای آموزش دادن راهنمایان، بهتر است نرده‌های راه‌پله وسل را کمی بالاتر ببرند تا کسی نتواند از روی آن به پایین بپرد. مجموعه وسل و راه‌پله مشهور آن کار تامس هیترویک، طراح سرشناس است که سال ۲۰۱۹ افتتاح شد و ابتدا ورود به آن آزاد و رایگان بود. این راه‌پله چشم‌اندازی دل‌انگیز به دو سوی رودخانه هادسن در نیویورک دارد و افراد بالای پنج سال پس از یک ساعت باید ۱۰ دلار برای ادامه حضور در آن بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار