تور جهانی تنیس؛ ایرانی‌ها فینالیست شدند

تهران (پانا) - تیم های ایران در هر دو بخش دختران و پسران موفق به حضور در فینال بخش دو نفره در مسابقات تور جهانی تنیس زیر ١٨ سال شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
تور جهانی تنیس؛ ایرانی‌ها فینالیست شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس ؛ در ادامه برگزاری رقابت های تور جهانی زیر ۱۸ سال در اصفهان ، تنیسورها، خود را برای رساندن به مرحله نیمه نهایی بخش انفرادی و فینال بخش دونفره محک زدند.

در بخش پسران ، "علی یزدانی" با نتیجه (۲-۶ و ۱-۶) مقابل "پارسا افسری" به برتری رسید ، "امیر علی قوام" با نتیجه ۲ بر یک "تونکای" از ترکیه را برد ، "آریو جوادی" با نتیجه ( ۳-۶ و ۴-۶) مقابل تنیسور ترک شکست خورد ، و در آخرین دیدار "سامیار الیاسی" با نتیجه ( ۴-۶ و ۴-۶) "کسری رحمانی" را مغلوب کرد.

در بخش انفرادی دختران ، مشکات "الزهرا صفی" (۰-۶ و ۱-۶) ادا از ترکیه را شکست داد، "ایپک" تنیسور ترک با نتیجه (۴-۶ و ۱-۶ ) مغلوب "پرنیا رکن آبادی" شد، "رومینا زینالی" با نتیجه (۲-۶ و ۲-۶ ) دیگر تنیسور ترکیه را از پیش رو برداشت ، "ماندگار فرزامی" با نتیجه (۲-۶ و ۳-۶ ) "فاطمه سادات زنجانی" را برد.

در بخش دو نفره پسران تیم های "کسری رحمانی - امیر علی قوام" ، "سامیار الیاسی- علی یزدانی" موفق به حضور در دیدارهای پایانی شدند و در بخش دختران نیز تیم های "رومینا زینالی - ماندگار فرزامی" و نمایندگان ترکیه پس از برتری مقابل حریفان خود امروز برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار می کنند.

این مسابقات امروز نیز با انجام ۶ مسابقه پیگیری تا تکلیف تیم های قهرمان و فینالیست های بخش انفرادی مشخص‌شود.

مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال از ۲ مرداد در زمین های مجموعه ورزشی ۲۲ بهمن اصفهان آغاز شده است و فردا با معرفی برترین ها پایان می یابد.

حسن لاچینانی سرداور نشان سفید بین المللی کشورمان به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار