مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس :

نرم افزار شاد نیز یکی از پروژه‌های موفق دولت در ایجاد عدالت آموزشی بود

شهر قدس(پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس گفت:در زیست بوم جدید معلمان از امتحان اجتماعی خویش سربلند بیرون آمدند.

کد مطلب: ۱۲۰۳۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نرم افزار شاد نیز یکی از پروژه‌های موفق دولت در ایجاد عدالت آموزشی بود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرقدس،صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس در حاشیه برگزاری سی و پنجمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش کشور گفت: در سال‌های اخیر با توجه به مشکل کمبود نیروی انسانی و فضای آموزشی تلاش کردیم از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

او عنوان کرد: یکی از چالش‌های آموزش و پرورش شهرستان قدس عدم پرداخت به موقع حق الزحمه همکاران می‌باشد که این مشکل هم نتوانست بر تلاش مداوم و متعهدانه همکاران ما تاثیر بگذارد که بسیار قابل تقدیر است.

او افزود: همواره همکاران ما در مسؤلیت‌هایی که بر دوش گرفته‌اند، از جمله برگزاری انتخابات و امتحانات نهایی و سایر فعالیت‌هایی که که مسؤلیت آن را پذیرفته‌اند، متعهدانه پای کار ایستاده‌اند.

صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس اظهار کرد: در زیست بوم جدید معلمان سربلند از امتحان اجتماعی خویش بیرون آمدند، در زیست بوم جدید معلمان متوجه شدند که باید به ابزار فناوری روز مسلط باشند و تا حدود بسیار زیادی موفق بودند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس بیان کرد: البته نرم افزار شاد نیز یکی از پروژه‌های موفق دولت در ایجاد عدالت آموزشی بود که قابل تأمل و توسعه است.

همچنین او در ادامه به چالش تراکم دانش‌آموزیشهرستان قدس با میانگین ٣۶ نفر متراکم ترین شهرستان در سطح کشور اشاره کرد وگفت تکمیل پروژه‌های در حال احداث تنها راه برون رفت از این مشکل است.

محمدی در خصوص اجلاس تاکید کرد: این جلسات باعث تفکر مناسب و بازنگری در عملکرد و برنامه‌ریزی برای سال تحصیلی آتی که در این زمینه به همت و همکاری همه معلمان و فرهنگیان و اولیا محترم نیاز داریم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار