حکیم زاده خبر داد

ثبت‌نام ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز ورودی

تهران (پانا) - رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش خبر داد ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های اول، هفتم و دهم تا به امروز ثبت نام شده‌اند و ثبت نام ۷۵ درصد از کلاس اولی‌ها نیز به پایان رسیده است.

کد مطلب: ۱۲۰۳۳۴۹
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار دانش‌آموز ورودی

به گزارش صدا و سیما، رضوان حکیم زاده افزود: مدارس براساس منطقه جغرافیایی محل سکونت موظف به ثبت نام هستند و اگر خانواده ها برای ثبت نام فرزند خود در محدوده ثبت نام دچار مشکل هستند می توانند به ستادهای ثبت نام هر منطقه مراجعه کنند.

وی گفت: ثبت نام دانش آموزان مدارس نمونه دولتی به دلیل برگزار نشدن آزمون ورودی و ثبت نام دانش آموزان مدارس استعدادهای درخشان به دلیل اعلام نشدن نتایج آزمون ورودی همچنان باقی مانده است و این ثبت نام ها باید تا پایان مرداد به اتمام برسد.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: دانش آموزانی که به هر دلیل از ثبت نام در مرداد جا بمانند در شهریور ماه ثبت نام خواهند شد.

حکیم زاده یادآور شد: ثبت نام به موقع دانش آموزان باعث می شود که مدارس کلاس بندی های خود را به موقع انجام دهند و این کار به پایان شهریور موکول نشود.

وی افزود: ثبت نام پیش دبستانی ها از 20 تیر آغاز شده و پیش بینی می شود امسال 600 هزار دانش آموز در مراکز پیش دبستانی مشغول به تحصیل شوند.

رئیس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش گفت: آمار دانش آموزان کلاس اولی امسال یک میلیون و 540 هزار نفر خواهد بود که پیش بینی می شود امسال با بازگشایی مدارس تعداد کلاس اولی ها بیشتر از پارسال باشد.

حکیم زاده تأکید کرد: دانش آموزانی که به دلیل شرایط کرونایی پارسال از تحصیل محروم مانده اند می توانند امسال به مدرسه ها مراجعه و ثبت نام کنند و منعی در این باره وجود ندارد.

وی یادآور شد: دانش آموزان اتباع بیگانه با داشتن کارت اقامت می توانند در مدارس ثبت نام کنند و منعی در این باره نیست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار