فیلمنامه « سیروس و ویروس » منتشر شد

لاهیجان (پانا)- کتاب فیلمنامه بلند«سیروس و ویروس» نوشته مجید نوروزی‌فر از هنرمندان پیشکسوت انجمن سینمای جوانان ایران دفتر لاهیجان منتشر شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
فیلمنامه « سیروس و ویروس »  منتشر شد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لاهیجان؛ این کتاب توسط انتشارات زرین اندیشمند تهران در تیراژ پانصد نسخه و به قیمت 30 هزار تومان در کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور در دسترس علاقمندان به کتاب قرار دارد.
نویسنده این کتاب به بهانه تالیف کتاب فیلمنامه «سیروس و ویروس» بیان می کند: در طول تاریخ بیماری های زیادی در سراسر دنیا بشر را به مبارزه با خود دعوت کرده است. این جنگ های نابرابر جان انسان های زیادی را گرفته اند. برای مثال در اواخر جنگ جهانی اول در سال 1918 همزمان با بازگشت نظامیان اسپانیایی به کشورشان ویروس ناشناخته ای نیز گریبانگیر این کشور شد و انسان های زیادی در تالاب این ویروس جان باختند. از سال 1398 سراسر دنیا در جنگ با ویروس دیگری به نام کروناست و این جنگ ناعادلانه نیز مانند طاعون و تمام بیماری های دیگر انسان های زیادی را به کام مرگ برده است. در این فیلمنامه، نویسنده ویروس کرونا را در قالب طنز برای دوستداران سینما به نگارش درآورده است. نویسنده این کتاب آن‌را به یاد همه جان باختگان این بیماری تقدیم کرده است.
قابل ذکر است که مجید نوروزی فر دارای مدرک فیلمنامه نویسی از هنرکده فیلمسازان آزاد ایران و دانش آموخته دوره کارگردانی سینما از دانشکده وارنژ روسیه(دفتر تهران) در سال 81 و از اعضای با سابقه انجمن سینمای جوان لاهیجان است. ساخت فیلم‌های کوتاه مرگ دوربین؛ مهر مادر؛ جستجو؛ طلوعی دیگر؛ علاقه، گالی، سینمای کاغذی، پارک و همکاری در ساخت بیش از چهل فیلم کوتاه و نیز بازی در فیلم سینمایی سن پترزبورگ و مستند داستانی ترحیب و... از دیگر فعالیت های این هنرمند پیشکسوت لاهیجانی است. از این هنرمند پیش از این فیلمنامه بلند«دکتر وارش» نیز به چاپ رسیده بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار