برگزاری مراسم تجلیل از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی خلیل آباد

کاشمر(پانا)- مراسم تجلیل از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی، مشاوران و همکاران فعال و برتر حوزه پرورشی در محل سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش شهرستان خلیل‌آباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مراسم تجلیل از مدیران، معاونین و مربیان پرورشی خلیل آباد

در ابتدای این جلسه مهدی خزاعی، معاون پرورشی اداره طی سخنانی به بیان فضیلت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر پرداخت و از تلاش ها و فعالیت‌های دست اندرکاران حوزه پرورشی تشکر شد.

در ادامه ضمن بیان گزارش شفاهی و نمایش تصویری فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده توسط کارشناسان امور تربیتی، از ۱۴ نفر از معاونین و مربیان پرورشی برتر و فعال،۳ نفر از مدیران و معاونین مدارس که بیشترین فعالیت و همکاری با حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی داشته اند، ۸ نفر از همکاران گرامی و برتر رشته قرآن فرهنگیان و ۳ نفر از مشاوران که در جشنواره‌های تجارب برتر تربیتِی استان و مجلات تربیت مرحله کشوری حائز رتبه شده اند با تقدیم تقدیرنامه و هدیه تجلیل به عمل آمد.

مدیران، معاونین، مربیان پرورشی، مشاوران و همکاران فعال و برتر حوزه پرورشی بر اساس ارزشیابی فعالیت‌های سال تحصیلی توسط کارشناسان حوزه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان خلیل آباد انتخاب شده اند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار