برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه اوقات فراغت در مجتمع سروش

تهران(پانا) - علی اسدی؛ مدیر مجتمع آموزشی استثنایی سروش منطقه ۴ از برگزاری کلاس‌های تابستانی در راستای استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۳۰۲۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری کلاس‌های تابستانی ویژه اوقات فراغت در مجتمع سروش

به گزارش خبرنگار پانا مجتمع آموزشی پسرانه سروش، در راستای تقویت مهارت‌های مختلف و استفاده بهینه از اوقات فراغت دانش‌آموزان خصوصا در ایام پاندمی کرونا، برنامه‌ تابستانی ویژه ای برای دانش آموزان دوره های ابتدایی و متوسطه اول طراحی کرده است.

علی اسدی؛ مدیر مجتمع سروش ضمن اعلام این خبر گفت: این کلاس های تابستانی با موضوعات متنوعی از قبیل آموزش کامپیوتر، نقاشی، شعرخوانی و ... برگزار می‌کند.

وی هدف برگزاری این کلاس ها را ارتقاء سطح یادگیری و مهارت های دانش آموزان در دوره های ابتدایی و راهنمایی دانست، که در تعطیلات تابستان هم فرصت مناسبی است برای جبران ضعف های مهارتی دانش آموزان و هم اقدام موثری است در زمینه استفاده بهینه از اوقات فراغت تابستان.

اسدی همچنین افزود: زمان برگزاری کلاس های فوق دو روز در هفته و هر جلسه به مدت یک‌ونیم ساعت در فضای مجازی واتساپ است. که با توجه به تنوع کلاس‌ها،شرایط مطلوب و مجازی بودن آن ها در شرایط کرونا با استقبال خوبی از سوی دانش آموزان و خانواده های آن ها مواجه شده است.

*خبرنگار دانش آموز پانا؛ محمد مهدی کاظمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار