مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد:

معرفی بیش از ۲هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به تأمین اجتماعی

تهران (پانا) - مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از معرفی بیش از ۲ هزار نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور به سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: معرفی این تعداد از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شده است.

کد مطلب: ۱۲۰۲۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
معرفی بیش از ۲هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به تأمین اجتماعی

به گزارش روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سید حسین سید زاده با اشاره به جزئیات معرفی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه به سازمان تامین اجتماعی، گفت: اصلی ترین تکلیف ما در صندوق، بیمه تأمین اجتماعی است. تلاش ما در این دوره ۴ ساله بر توسعه خدمات بیمه تأمین اجتماعی بنا شد. خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده تعداد بیمه شدگان صندوق از ۱۹ هزار نفر در انتهای سال ۹۵ به حدود ۴۵ هزار نفر رسیده است.

وی ادامه اداد: تاکنون در سال ۱۴۰۰، بیش از دو هزار و ۶۰ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور از سوی صندوق اعتباری هنر به سازمان تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر همچنین با اشاره به پرداخت حق بیمه سه ماهه فصل بهار گفت: حق بیمه سهم اعضا برای ماه فرورین را در تیرماه به حساب اعضا واریز کردیم و امروز حق بیمه اردیبهشت ماه نیز واریز خواهد شد.

سیدزاده تصریح کرد: برخورداری از خدمات بیمه تأمین اجتماعی موجب امنیت شغلی و آرامش خاطر اعضا می شود. خوشبختانه اکنون با اقداماتی که در زمینه معرفی اصحاب فرهنگ و هنر به سازمان تأمین اجتماعی صورت گرفت به نقطه بهتری در این زمینه رسیدیم.

موضوع بیمه تامین اجتماعی شدن اهالی فرهنگ، هنر و رسانه در دولت تدبیر و امید و به ویژه در چهارساله دولت دوازدهم سرعت بیشتری به خود گرفت تا جائیکه براساس امضای تفاهمنامه های همکاری میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تامین اجتماعی مقرر شد به مرور شمار زیادی از این قشر را بیمه کنند.

براین اساس شماری زیادی طی سالهای گذشته بیمه شده تامین اجتماعی شدند و این روند همچنان ادامه دارد و تاکنون تعداد قابل توجهی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی درآمده اند.

همچنین خبر پرداخت حق بیمه و سرانه درمان سه اول نخست سال ۱۴۰۰ اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه عضو صندوق اعتباری هنر نیز در ابتدای سال جاری توسط سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام شد و این روند نیز اجرایی و در مرحله انجام است.

سال گذشته نیز در راستای ارائه تسهیلات کرونایی با موافقت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دولت حق بیمه سه ماه نخست سال ۹۹ پرداخت شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار