کمیسیون اقتصادی با افتتاح نمایندگی (اکو) در قلمرو ایران موافقت کرد

تهران (پانا) - سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از موافقت اعضای کمیسیون با لایحه افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون اقتصادی با افتتاح نمایندگی (اکو) در قلمرو ایران موافقت کرد

به گزارش روابط عمومی مجلس شورای اسلامی، غلامرضا مرحباء در توضیح نشست روز دوشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به خبرنگاران گفت: در دستور نخست کمیسیون اعضای هیات تحقیق و تفحص از شرکت های زیر مجموعه شرکت سرمایه گذاری آتیه صبا و شرکت کفش ملی با رای اعضای کمیسیون انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس افزود: اصلاح یکی از بند های قانون استفاده از خدمات تخصصی و حرفه ای حسابداران که از صحن به کمیسیون ارجاع شده بود در دستور دوم کمیسیون بود که ایراد وارده مورد بررسی قرار گرفت و برای نظر نمایندگان این بند حذف و تبصره‌ای جایگزین شد.

وی ادامه داد: در این تبصره میزان درآمد و کف گردش مالی و نیز جمعیت شهرستان‌هایی که شهرداری‌ها درآن قرار گرفتند و باید تحت نظارت مستقیم سازمان حسابرسی قرار بگیرند به بررسی بیشتر نیاز داشت تا بررسی آن به جلسه آینده موکول شود.

این نماینده مجلس درباره سومین دستور جلسه کمیسیون نیز گفت: لایحه موافقنامه کشور میزبان برای افتتاح نمایندگی بانک تجارت و توسعه سازمان همکاری اقتصادی (اکو) در قلمرو جمهوری اسلامی ایران نیز دستور جلسه بود که با اکثریت آرا به تصویب رسید و برای بررسی نهایی به صحن علنی ارسال شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار