ستاد نمازجمعه صددرصد مردمی اداره می‌شود

کاشمر(پانا)- مسئول ستاد نماز جمعه گفت ستاد نمازجمعه شهرستان خلیل آباد صددرصد به صورت مردمی اداره می‌شود و با کمال میل در خدمت افرادی که تمایل به همکاری با ستاد نمازجمعه را دارند، هستیم.

کد مطلب: ۱۲۰۲۷۰۹
لینک کوتاه کپی شد
ستاد نمازجمعه صددرصد مردمی اداره می‌شود

غلامحسین کیانی مسئول ستاد نمازجمعه شهرستان خلیل آباد در گفت گو با خبرنگار پانا گفت: نماز جمعه علاوه بر جنبه عبادی خوداز جنبه های مختلف دیگر از جمله وجوه سیاسی ،اقتصادی و فرهنگی نیز از جایگاه والایی برخورداراست،زیرا رویکردی مثبت به حکمت ها ومصلحت هایی همچون وحدت وهمدلی عدالت،انصاف، صلح و همزیستی دارد.

وی ادامه داد: ستاد نمازجمعه شهرستان خلیل آباد صددرصد به صورت مردمی اداره می شود و با کمال میل در خدمت افرادی که تمایل به همکاری با ستاد نمازجمعه رادارند، هستیم.

وی گفت: نمازجمعه قرارگاه اخلاق، بصیرت، تقوی و آگاهی است سعی بنده بر ارائه بهترین خدمات و آماده سازی شرایط مطلوب جهت برگزاری نمازجمعه پرشور در شهرستان است.

وی در ادامه گفت: تشکیل ستاد در پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نمازجمعه است، برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی، دیدار بامسئولین ادارات ونهادها فضاسازی محیطی، ازجمله نمایشگاه کتاب وعرضه محصولات فرهنگی، مسابقات فرهنگی و پیامکی همراه با اهداء جوایز به10نفر از شرکت کنندگان به قیدقرعه، استفاده ازوسیله نقلیه عمومی رایگان جهت رفاه نمازگزاران ، اجرا طرح پزشک آدینه و برپایی ایستگاه سلامت در نمازجمعه باهمکاری شبکه بهداشت و استفاده از دانش آموزان برگزیده مسابقات قرآن و اذان در ستاد نمازجمعه با همکاری مدیریت آموزش و پرورش، راه اندازی و استفاده از مهدآدینه درروزهای جمعه باهمکاری بهزیستی شهرستان برگزار خواهد شد.

مسئول ستاد نماز جمعه گفت:درپایان تقدیر و تشکر ویژه دارم ازهمکاری مساعدت مطلوب مسئولین محترم ادارات و نهادهای شهرستان به ویژه امام جمعه محترم، فرماندار، اصحاب رسانه ومطبوعات علی الخصوص خبرنگاران افتخاری ستاد نمازجمعه، هئیات امنای مسجدجامع و همه‌ بزرگوارانی که با ستاد نمازجمعه همکاری دارند.

خبرنگار: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار