کارشناس قرآن، عترت و نمازآموزش و پرورش رودهن :

اعلام برنامه‌های عید غدیر در آموزش و پرورش رودهن

رودهن(پانا)- ستاد برگزاری جشن عید غدیر آموزش و پرورش رودهن از برنامه‌های متنوع در روز عیدو فضای مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد

جلسه ستاد غدیر با حضور زهرا رستمی رئیس، سید احمد الهی‌نیا، معاون پرورشی و تربیت‌بدنی، زینب اشکور کیایی کارشناس قرآن، عترت و نماز، معاون مالی و پشتیبانی و سایر مسئولان در دفتر ریاست آموزش و پرورش رودهن برگزار شد.

در این جلسه کیایی، کارشناس قرآن، عترت و نمازضمن تبریک ولادت امام هادی (ع) اعیاد قربان و غدیر به اهم برنامه‌های پیشنهادی این ایام پرداخت و گفت: برنامه‌های بارگزاری فرازهایی از خطبه غدیر در فضای مجازی مدارس به صورت روزانه و نیز برگزاری مسابقه بین دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های ویژه مدارس است که غیر حضوری انجام می‌گیرد.

او افزود: آذین بندی منازل، اداره و برگزاری برنامه جشن غدیر خانوادگی در منازل و همچنین جمع آوری سوالات و شبهات دانش‌آموزان در خصوص شبهات غدیر توسط معاونین پرورشی و مدیران مدارس و پاسخ به شبهات توسط حجت الاسلام رضا زیارتی در فضای مجازی شاد از دیگر برنامه‌های در دست اقدام است.

کیایی ادامه داد: برگزاری مسابقه عکس با موضوع جشن خانوادگی غدیر و برگزاری مسابقه عکس هم سفره (سفره اطعام عید غدیر)، ‌ قرار دادن اعمال مستحبی غدیر در گروه‌های مدارس و تشویق دانش‌آموزان بر انجام اعمال، تقدیر از همکاران سید اداری در روز چهارشنبه و برگزاری ختم قرآن به نیت اموات و شهدااز برنامه‌های روز جشن عید غدیر است.

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار