تاکید ابتکار بر استمرار آموزش مهارت‌های خوب زیستن در دولت آینده

تهران (پانا) - معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره بر اهمیت مهارت‌های خوب زیستن تاکید کرد که نیاز است دولت بعدی آموزش مهارت‌های خوب زیستن را دنبال کند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
تاکید ابتکار بر استمرار آموزش مهارت‌های خوب زیستن در دولت آینده

معصومه ابتکار صبح امروز در نشستی با موضوع رونمایی از دوره‌های مجازی مهارت‌های خوب زیستن که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: در جهت تحقق عدالت جنسیتی و تقویت مهارت خوب زیستن عملکرد خوبی با وزارت آموزش و پرورش صورت گرفته است. تقویت مهارت‌های خوب زیستن نیاز امروز جامعه است و برای اینکه بتوان مراحل تعالی را طی کرد باید از این مهارت‌ها آغاز کرد.

معاون رئیس‌جمهوری در امور زنان و خانواده افزود: شاید در ابتدا مهارت‌های خوب زیستن ساده به نظر بیاید و ظاهر بدیهی داشته باشد اما واقعیت این است که بحران امروز جامعه ما ناامیدی است که به نسل جوان در حال سرایت است و مشکلات زیادی را ایجاد خواهد کرد. بنابراین ضرورت دارد که به آن پرداخته شود و بر روی مهارت‌هایی کار شود که به عزتمندی جوانان ختم شود.

ابتکار تصریح کرد: تاکید می‌کنم نیاز است که آموزش مهارت‌های خوب زیستن باید استمرار پیدا کند و انتظار می‌رود که دولت آینده این کار را دنبال کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار