پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهوری درپی درگذشت رئیس بنیاد مسکن

جهانگیری: تلاش‌های خالصانه علیرضا تابش فراموش ناشدنی است

خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است

تهران (پانا) - معاون اول رئیس‌جمهوری در پیامی ضمن تسلیت درگذشت علیرضا تابش رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تاکید کرد خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت‌های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است.

کد مطلب: ۱۲۰۲۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
جهانگیری: تلاش‌های خالصانه علیرضا تابش فراموش ناشدنی است

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت تاسف بار مدیر خدوم و توانا مرحوم جناب آقای مهندس علیرضا تابش رییس محترم بنیاد مسکن انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

خدمات موثر و ارزشمند مرحوم تابش در مسئولیت های مختلف به ویژه در زمینه ساخت و نوسازی مسکن برای اقشار محروم جامعه در مناطق محروم و روستایی کشور ماندگار است. بی تردید تلاش های خالصانه و بی دریغ این مدیر خدمتگزار در جریان بازسازی و نوسازی مساکن آسیب دیده از زلزله سال ١٣٩٦ استان کرمانشاه، مناطق سیل زده در استان های گلستان، لرستان و خوزستان در جریان سیل گسترده سال ١٣٩٨ و همچنین سایر حوادث طبیعی در مناطق مختلف کشور در پیشگاه خداوند متعال مأجور و نزد مردم قدرشناس ایران فراموش ناشدنی خواهد بود.

مصیبت فقدان این مدیر متعهد و کاردان را به همکاران، دوستان و بستگان به ویژه خانواده محترم ایشان صمیمانه تسلیت می گویم و از خداوند بزرگ برای آن فقید سعید غفران و رضوان واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار