رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران:

شهرداری تهران پاسخگوی مکاتبات نظارتی شورای شهر نیست

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران نسبت به پاسخگو نبودن شهرداری تهران به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای اسلامی شهر تهران تذکر داد و گفت شهرداری به مکاتبات نظارتی شورا پاسخگو نیست.

کد مطلب: ۱۲۰۲۳۵۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری تهران پاسخگوی مکاتبات نظارتی شورای شهر نیست

محمد علیخانی در جریان سیصدو سیزدهمین جلسه شورا طی تذکری به شهردار تهران گفت: تذکر بنده در رابطه با عدم پاسخگویی به مکاتبات مربوط به وظایف نظارتی اعضای شورای شهر تهران است. با عنایت به مفاد بند 3 و 8 ماده 80 قانون شوراها و اصلاحات بعدی مبنی بر وظایف نظارتی اعضای شورا بر حسن اجرای مصوبات و حسن اداره و حفظ سرمایه‌ها توسط شهرداری‌ها بدین وسیله به شهرداری تهران بابت پاسخگو نبودن به مکاتبات نظارتی شورا تذکر داده می‌شود.

علیخانی ادامه داد: برای نمونه پیگیری‌های متعددی توسط اینجانب بابت رسیدگی به موضوع یکی از املاک در اختیار شخص حقوقی مطابق تبصره 6 ماده 55 قانون شهرداری‌ها طی نامه 161.225 داده شد که با وجود پیگیری‌های صورت گرفه متاسفانه پاسخی تا‌کنون واصل نشده است که حاکی از قصور در حفظ سرمایه شهرداری است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران تاکید کرد: بدین وسیله به شهردار تهران تذکر می‌دهم تا آخرین روز مسئولیت نسبت به انجام وظایف خود پاسخگو باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار