مدیر مدرسه شهید بهشتی رودهن:

درخشش مدرسه شهیدبهشتی آموزش و پرورش رودهن در کارسوق لیزر و کوانتوم

رودهن(پانا)- مدیر مدرسه شهید بهشتی رودهن تاکید کرد دانش‌آموزان نباید ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را دست کم بگیرند. بلکه جسورانه بایستی در المپیادها، جشنواره‌ها و کارسوق‌ ها و مسابقات، استعدادهایشان را محک بزنند تا عیار آنها مشخص شود.

کد مطلب: ۱۲۰۲۳۴۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش مدرسه شهیدبهشتی آموزش و پرورش رودهن در کارسوق لیزر و کوانتوم

محمدحسن بسکابادی، مدیر دبیرستان شهید بهشتی آموزش و پرورش رودهن دارای کتاب و مقالات داخلی و خارجی isi و isc و پژوهش‌های متعدد و متنوع و یادداشت‌های سیاسی، آموزشی و مذهبی در روزنامه‌های کثیرالانتشار است. آخرین کتاب منتشر شده از او در تیرماه ۱۴۰۰، با نام ناامنی و مهاجرت که انتشارات فرزانگان دانش(تهران) آن را چاپ و منتشر کرده است.

او در خصوص موفقیت در مدیریت کارسوق لیزر و کوانتوم به پانا اذعان کرد:«بر اساس فراخوان کارسوق لیزر و کوانتوم، ثبت نام تعدادی از دانش‌آموزان انجام شد و تحت راهنمایی استاد برجسته کار شروع شد. در حین بررسی و در مرحله داوری، کار پژوهشی این دبیرستان تحت عنوان«دستبند نجات»که توسط دانش‌آموزان، امیرعلی کردی، وصال وفایی و محمدمهدی چراغی صورت گرفته بود به عنوان طرح برگزیده، در سازمان انرژی اتمی ایران گزینش و انتخاب شد.»

مدیر دبیرستان شهید بهشتی آموزش و پرورش رودهن خاطرنشان کرد:«دانش‌آموزان نباید ایده‌ها و خلاقیت‌های خود را دست کم بگیرند. بلکه جسورانه بایستی در المپیادها، جشنواره‌ها و کارسوق‌‌ها و مسابقات، استعدادهایشان را محک بزنند تا عیار آنها مشخص شود.»

بسکابادی تأکید کرد:«دانش‌آموزان عزیز، دیکته نانوشته غلط ندارد، لازم است بدون هیچ ترس و واهمه در عرصه علم، تحقیق و فن‌آوری پیشتاز باشید تا با اتکا به ذات اقدس الهی شکوفایی اندیشه‌ها رقم بخورد کاری که عزیزان ما در استعدادهای درخشان رودهن آغاز کرده‌اند و سرانجامی نیک و ارزشمند در انتظار آنهاست.»

او یادآور شد:«به یاد داشته باشیم که رسول الله (ص) فرمودند:«اَلّناسُ معادِنُ كَمَعادِنِ الَّذهَبِ وَ الْفِضَّةِ » مردم مانند معادن طلا و نقره هستند. پس بر همه دانش‌آموزان و بخصوص دانش‌آموزان استعدادهای درخشان، که مصداق واقعی این حدیث نبوی هستند، فرض است که در کشف و پیدایی استعدادهایشان قصور نداشته باشند تا بتوانند در صحنه‌های متنوع علمی و پژوهشی درخشش و حرفی برای گفتن داشته باشند. راهی و مسیری که در این دبیرستان آغاز شده، با صلابت و همت نستوه تمام ارکان مدرسه ادامه خواهد داشت، یقینا" آینده‌ای درخشان و پرافتخار پیش بینی می‌شود.»

خبرنگار دانش‌آموز: کوثر شهرباف

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار