رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از ملارد مطرح کرد:

نحوه اجرای مطلوب طرح واکسیناسیون در ملارد

ملارد (پانا) - رئیس و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان، معاون سیاسی فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان شهرستان ملارد از روند واکسیناسیون کووید ۱۹ برای افراد بالای ۶۰ سال بازدید به عمل آوردند.

کد مطلب: ۱۲۰۲۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نحوه  اجرای مطلوب طرح واکسیناسیون در ملارد

به گزارش روابط‌ عمومی بهداشت و درمان ملارد، کوهپایه‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در بازدید از سالن ورزشی مطهری شهرستان ملارد که برای واکسیناسیون کووید ۱۹ مورد بهره‌برداری قرار گرفته است، بر افزایش تعداد واکسیناتور و جایگاه تلقیح واکسن تأکید کرد و گفت: با این کار هم سرعت واکسیناسیون را افزایش می‌دهیم و هم باعث رفاه حال شهروندان می‌شویم تا به مدت طولانی در انتظار نوبت واکسن خود نمانند.

او در این بازدید از نحوه نوبت‌دهی به شهروندان پرس و جو کرده و بویژه با خود مراجعه کنندگان در خصوص این که به صورت ثبت نامی نوبت گرفته‌اند یا خیر، گفتگو کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران بیان کرد: نحوه واکسیناسیون در کشور و بویژه در ملارد بسیار مطلوب بوده است و حدود ۶۰ درصد افراد بالای شصت سال در ملارد تاکنون واکسینه شده‌اند.

کوهپایه‌زاده با تأکید بر اینکه این ویروس با سرعت ماهیت خود را تغییر می‌دهد، تصریح کرد: شاید تا یکسال آینده یا بیشتر همچنان با این ویروس درگیر باشیم اما امیدواریم با رعایت پروتکل‌ها از سوی مردم و نیز پوشش صد درصدی واکسن هر چه زودتر کرونا را از جامعه پاک کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار