اعلام نتایج نهایی جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

رشت ( پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان خبر داد از میان 344 اثر رسیده به دبیرخانه اجرایی این جشنواره 30 اثر برتر در گرایش های تربیتی ، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی حائز رتبه های برتر کشوری شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۸۳۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نتایج نهایی جشنواره تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، جمیل عباسی غریب با اشاره به برگزاری نهمین دوره جشنواره تجارب برتر تربیتی به میزبانی گیلان اظهار کرد: این جشنواره در سه گرایش و در راستای عمل به ساحت های 6 گانه تربیتی تصریح شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برگزار شد که بر اساس سهمیه های در نظر گرفته شده برای استان ها، آثار برتر استانی به دبیرخانه کشوری رسید.

وی با اشاره به 344 اثر رسیده به دبیرخانه کشوری در رشت، خاطرنشان کرد: بر این اساس، از سراسر کشور 163 اثر در گرایش تربیتی، 101 اثر در گرایش مشاوره و 79 اثر هم در بخش مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی برای داوری برگزیده شدند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان افزود: داوری آثار در سه مرحله توسط داوران انتخابی انجام شد که در پایان 71 اثر برای داوری نهایی به وزارت آموزش و پرورش ارسال شد.

عباسی غریب با اشاره به مشخص شدن نتایج نهایی آثار برتر کشوری خاطرنشان کرد: 30 اثر برتر از سه گرایش تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی مشخص شدند.

وی با اشاره به کسب سه عنوان برتر فرهنگیان گیلانی در نهمین جشنواره کشوری تجارب برتر اظهار کرد: در این رقابت ها « عباس نعیمی » از خشکبیجار، « فریبا خانی نژاد » از لاهیجان و « لیلا لقمانی » از بندر انزلی به ترتیب رتبه های اول، دوم و سوم را در حیطه تربیتی از آنِ خود کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان یادآور شد: مراسم اختتامیه نهمین دوره جشنواره تجارب برتر در نیمه خرداد به شکل مجازی برگزار می شود.

نفرات برگزیده نهمین جشنواره کشوری تجارب برتر تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی به شرح زیر است:

https://medu.ir/portal/fileLoader.php?code=cb912a2889ee9f0fbf5dd51626897346

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار