رونمایی فیلم مستند منا در تبریز

تبریز(پانا)_ فیلم مستند شهید حاج محمدرضا جلالی شهید منا در تبریز رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۴۷
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی فیلم مستند منا در تبریز

آیین یادبود ششمین سالروز شهادت مداح باصفای اهل بیت (ع) و شهید فاجعه منا فیلم مستند «مهاجر الی الله» به کارگردانی حاج بهزاد پروین قدس رونمایی شد.

فرمانده سپاه عاشورا در این مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی مفاهیم شهید و شهادت را در قرن بیستم زنده کرد، اظهار داشت: دفاع مقدس پدیده بی نظیری برای دفاع از آرمان‌ها و اقدام برای خدا بود.

سردار عابدین خرّم با اشاره به فاجعه سال ۹۴ در منا افزود: در پشت پرده این فاجعه اتفاقات خاصی و درس آموز بود که دل امت اسلامی را جریحه دار کرد.

وی با اشاره به اینکه به جوانان امت اسلامی اعتقاد راسخ داریم، خاطرنشان کرد: این جوانان شاگرد مکتب حاج قاسم مظلومیت اسلام را فریاد زدند و جنایت پیشه ها را با دست خالی اما با انگیزه های محکم شکست دادند.

وی تصریح کرد: دشمنان در جنگ شناختی، باورهای ما را مورد هدف قرار داده و به دنبال غلبه بر آرمان‌ها و تبدیل آن به ضد ارزش هستند.

وی با تاکید بر اینکه نه سازش، نه تسلیم ونه کرنش در برابر دشمنان پذیرفته شده نیست، گفت: دشمنان وقتی این مقاومت جوانان را می‌بینند هر روز عقب می‌نشینند.

سردار خرم، زندگی پر از مجاهدت و برکت شهید جلالی را یادآور شد و افزود: جنگ حق با باطل باید درست روایت شود که ساخت این مستند ارزشمند هم در این راستاست تا جنایات سعودی‌ها آشکارتر شود.

شهید جلالی بر اثر بی تدبیری و بی کفایتی رژیم سعودی در تاریخ دوم مهرماه 94 در کنار ضیوف الرحمان مظلومانه به شهادت رسید

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار