اعضای یک شبکه تبهکاری در ارومیه بازداشت شدند

ارومیه (پانا) - رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی خبر داد اعضای یک شبکه تبهکار در ارومیه که با ایجاد رعب و وحشت، تهدید به تشکیل پرونده‌های صوری کیفری علیه اشخاص نسبت به تصرف املاک و اراضی اشخاص می‌کردند، دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۳۰
لینک کوتاه کپی شد
اعضای یک شبکه تبهکاری در ارومیه بازداشت شدند

به گزارش اداره کل دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی با اعلام این خبر اظهار کرد: این افراد با استفاده از شیوه های خشن و تبهکارانه نسبت به تملک و تصرف اراضی اشخاص اقدام می کردند.

وی اضافه کرد: همچنین این افراد در مواردی با آتش زدن محصولات کشاورزی و قطع درختان و تخریب باغات کشاورزی اهالی شرارت می کردند که با عملیات گسترده و همکاری موثر پلیس اطلاعات و امنیت نیروی انتظامی و دادسرای عمومی و انقلاب ارومیه پرونده قضایی تشکیل و توسط بازپرس ویژه در دست بررسی مفصل است.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این پرونده ۶ نفر به اتهامات مختلف دستگیر و با قرارهای قانونی روانه زندان شدند و تحقیقات تکمیلی و شناسایی سایر عوامل و مرتبطین هم به صورت ویژه در حال انجام است.

عتباتی با تذکر جدی به قانون شکنان و برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم و جامعه گفت: بزهکاران و متخلفان و قانون شکنان در استان امنیت نخواهند داشت.

وی ادامه داد: متخلفان به طور دائم در حال رصد و تحت کنترل خواهند بود و هر کسی به هر نحوی حقوق مردم و جامعه را تضییع کند، دست به اعمال مجرمانه بزند در امان نخواهد بود و سروکار او با دستگاه قضایی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار