مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امتحانات پایانی سوادآموزی الزامی است

بوشهر(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت با توجه به شرایط کرونایی، حفظ سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی در اجرای فعالیت‌های آموزشی و آزمون‌های پایانی و تجدیدی دوره‌ های سوادآموزی، خط قرمز آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در امتحانات پایانی سوادآموزی الزامی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، علیمراد کرمی در نشست ستاد امتحانات سوادآموزی اظهار کرد: ستاد باید با هدایت، راهبری و نظارت، زمینه برگزاری مطلوب آزمون‌های پایانی و تجدیدی دوره‌های سوادآموزی را فراهم کند.

وی با اشاره به سیاست واگذاری و برون سپاری فعالیت و برنامه های آموزشی در حوزه سواد آموزی به تشکل‌های غیردولتی افزود: «توجیه و آموزش عوامل اجرایی با نظارت و بازدید بر مراحل برگزاری مراحل امتحانات پایانی و تجدیدی در راستای ارتقای سلامت آزمون ها ضروری است.»

رئیس ستاد امتحانات سوادآموزی استان ادامه داد: «با توجه به شرایط کرونایی، حفظ سلامت سوادآموزان و آموزش دهندگان و عوامل اجرایی در اجرای فعالیت‌های آموزشی و آزمون‌های پایانی و تجدیدی دوره‌های سوادآموزی، خط قرمز آموزش و پرورش است.

وی تاکید کرد: رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی ستادهای ملی، استانی و منطقه ای مقابله با کرونا امری الزامی است و باید به گونه ای برنامه‌ریزی شود تا اجرای فعالیت‌ها با توجه به مصوبات ستاد‌های کرونایی تنظیم و اجرایی شود.

در ادامه این نشست، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان بوشهر، با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای برگزاری آزمون های پایانی و تجدیدی دوره‌های سوادآموزی گفت: قبل و بعد از هر جلسه آزمون، سوادآموزان مورد ارزیابی بالینی سلامت و محل آزمون ضدعفونی قرار می‌گیرند.

سیدمجتبی هاشمی‌نژاد اضافه کرد: استفاده از سالن های اداری و تهویه مناسب به عنوان حوزه های امتحانی، فاصله گذاری مناسب صندلی ها و استفاده از ماسک از دیگر اقدامات در راستای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار