برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی قم

قم(پانا)- جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی استان قم با حضور معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۳۶۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه شورای برنامه‌ریزی سازمان دانش‌آموزی قم

جلسه شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان قم با حضور «ناصر حمزه ای» معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش و جمعی از مربیان سازمان و نمایندگان مجلس دانش آموزی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، «رسول ملایی» مدیر سازمان دانش آموزی استان قم در سخنانی، با گرامیداشت ایام ماه ذی الحجه، گزارشی از اقدامات یک سال گذشته سازمان ارائه کرد.
وی برپایی فعالیت هایی نظیر بزرگداشت یوم الله 13 آبان، زمستانه شاد، بهارانه شاد، اجرای دوره آموزش خبرنگاری پانا برای دانش آموزان علاقمند و نیز ساماندهی مجلس دانش آموزی را از جمله برنامه ها و اقدامات سازمان دانش آموزی قم عنوان کرد و افزود: برای اجرای موفق طرح «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» در سازمان دانش آموزی و مجامع ذیربط، از تمامی ظرفیت ها بخصوص فضای مجازی حداکثر استفاده می شود.
«ناصر حمزه ای» معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان قم نیز با تاکید بر اثرگذاری برنامه های سازمان دانش آموزی در جامعه دانش آموزی استان، عنوان کرد: شاهد تلاش های موفق، مفید و اثربخشی در مجموعه سازمان دانش آموزی بخصوص در موضوع مجلس دانش آموزی استان هستیم و ان شاءالله اقدامات برنامه ریزی شده سازمان، با جدیت و تلاش بیشتری پیگیری شود.
در جلسه فوق، مربیان سازمان و نمایندگان مجلس دانش آموزی به بیان دیدگاه های خود در مورد نحوه اجرای برنامه های آتی پرداختند.

خبرنگار: هانیه کنگرانی فراهانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار