کشف 437 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان خراسان‌جنوبی

بیرجند(پانا) ـ معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان  خراسان جنوبی ازکشف 437 دستگاه ماینر غیر مجاز در استان خراسان‌جنوبی خبرداد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۲۶
لینک کوتاه کپی شد
کشف 437 دستگاه ماینر غیرمجاز در استان خراسان‌جنوبی

محسن بخشایی معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی صبح امروز با اشاره به تشکیل اکیپ‌های شناسایی و اقدام قانونی با متخلفان توسط پلیس امنیت اقتصادی، اظهار کرد: از یک مشترک صنعتی در شهرستان بشرویه 27 دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز به قدرت تقریبی 54 کیلووات کشف شده است که این میزان معادل مصرف 90 خانوار است.

وی با بیان اینکه با تقویت و توسعه راه‌های کشف و ابتکار عمل در شناسایی ماینرهای غیرمجاز میزان کشفیات در حال افزایش است، افزود: هم استانی‌های عزیز می توانند موارد مشکوک به استفاده از رمز ارز غیرمجاز را به شماره 6- 32400585 -056 اطلاع داده و تا سقف 20 میلیون تومان از پاداش نقدی بهره مند شوند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق استان خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های تولید رمز ارز موسوم به ماینر به دلیل مصرف بالای برق باعث ایجاد اختلال در سیستم برق شهری می‌شوند گفت: استفاده از دستگاه‌های رمز ارز به صورت غیرمجاز در شرایط فعلی کمبود برق در کشور، بزرگترین ضربه به زندگی مردم است و این شرکت به صورت جدی موضوع را پیگیری و رصد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار