آمادگی ۳۰۶ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - همزمان با عید سعید قربان ۳۰۶ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی مردم خیر و نوع‌دوست، در خراسان‌جنوبی برپا می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۱۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی ۳۰۶ پایگاه جمع‌آوری نذورات قربانی در خراسان جنوبی

احمد رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: ۶۲ قربانگاه در استان پیش بینی شده و خیران می‌توانند نذرهای قربانی خود را به محل‌های مخصوص تعیین‌شده این نهاد تحویل دهند تا با رعایت تمام اصول شرعی ، بهداشتی و قانونی، پس از ذبح، گوشت آن بین نیازمندان توزیع شود.

احمد رفیعی افزود: هم اکنون ۴۳ هزار و ۵۲۳ خانوار زیرپوشش این نهاد هستند و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ، نذرهای قربانی خیران با اولویت خانوار‌های سالمند، زنان سرپرست خانوار، ایتام، کودکان بد سرپرست و خانوار‌های دارای بیمار صعب‌العلاج توزیع خواهد شد.

وی گفت: مراکز نیکوکاری، ادارات اوقاف و امور خیریه و بسیج در جهت جمع‌آوری نذرهای قربانی و توزیع بین نیازمندان استفاده کند.

رفیعی، استفاده از فضا‌های مجازی و ظرفیت‌های گروهی خانوادگی و صنفی، مراکز نیکوکاری، ادارات اوقاف و امور خیریه و بسیج، خیران و موسسات خیریه درجهت دریافت نذرها و گوشت قربانی مردم سخاوتمند از دیگر برنامه‌های این نهاد در مراسم عید قربان است.

وی گفت: هم استانی‌ها در صورت تمایل می‌توانند نذرهای قربانی خود را به صورت وجه نقد به شماره حساب ۰۱۱۱۶۷۶۵۱۸۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه دادگستری بیرجند به نام کمک‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی یا از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* واریز کنند.

در عید قربان پارسال مردم نیکوکاران خراسان جنوبی بیش از ۴ میلیارد و ۷۶۱ میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی، نذرهای قربانی به نیازمندان اهدا کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار