راه یابی سرباز ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور به مسابقات کشوری مچ اندازی

نیشابور (پانا) - سرباز تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج سپاه نیشابور توانست با کسب مدال طلای استانی به مسابقات کشوری مچ اندازی راه یابد.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۵۷
لینک کوتاه کپی شد
راه یابی سرباز ناحیه مقاومت بسیج  سپاه نیشابور به مسابقات کشوری مچ اندازی

به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، میلاد حصاری گفت: این مسابقات در تاریخ 10 و 11 تیر ماه به میزبانی مشهد برگزار شد که به لطف خدا توانستم در وزن 90 کیلوگرم از بین 13 ورزشکار دیگر، مقام اول استان را کسب و به مرحله کشوری راه پیدا کنم.

او ادامه داد: با تمرینات بیشتر و با حمایت مسئولان نیشابور برای کسب مقام اول کشوری عازم سنندج میشوم، تا باری دیگر برای شهرم افتخار آفرینی کنم.

این ورزشکار با انگیزه با اشاره به اینکه 7 سال است در رشته مچ اندازی فعالیت می کنم، خاطرنشان کرد: در طی این مدت موفق به کسب چندین مقام استانی و کشوری شده ام.

وی پتانسیل رشته مچ اندازی را در خراسان رضوی بسیار بالا دانست و گفت: تیم خراسان رضوی یکی از کامل ترین تیم های کشور است که توانسته در تمامی مسابقات سکوی اول تا سوم را از آن خود کند.

حصاری در پایان گفت: ورزشکاران نیشابور با وجود استعدادهای بی‌نظیر در حوزه‌های مختلف ورزش، از داشتن حداقل‌های ورزشی بی‌بهره هستند و آن‌گونه که باید و شاید زیرساخت‌های لازم ورزشی را نداشته و قربانی بی‌توجهی مسئولان متولی قرار گرفته‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار