جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور بیش از 4 میلیون دانش‌آموز در 80 رشته در حال برگزاری است

تهران(پانا)- جشنواره فرهنگی هنری فردا که مسئولیت برگزاری آن بر عهده وزارت آموزش و پرورش است، در اردوگاه شهیدباهنر تهران و با حضور عوامل اجرایی در حال برگزاری است.

کد مطلب: ۱۲۰۱۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
جشنواره فرهنگی هنری فردا با حضور بیش از 4 میلیون دانش‌آموز در 80 رشته در حال برگزاری است

جشنواره فرهنگی هنری فردا به همت وزارت آموزش و پرورش از اوایل سال تحصیلی، آغاز شده و برای کلیه مدارس و شهرستان‌ها ابلاغ شده‌است و امسال سی‌ونهمین دوره این جشنواره در اردوگاه شهید باهنر تهران، درحال برگزاری است.

با حضور 4 میلیون و 582 هزار و 362 نفر شرکت‌کننده در گرایش‌ها و رشته‌های مختلف در این جشنواره برابر روال همه ساله در چهار مرحله مدرسه، منطقه، استانی و کشوری به صورت فرآیندمحور برگزار می‌شود که پس از دریافت آثار، مرحله داوری غیرحضوری آنان برگزار خواهد شد.

از بین آثار ارسالی به دبیرخانه در شش بخش شامل هنرهای آوایی، فیلم و هنرهای نمایشی، هنرهای دستی و تجسمی، آفرینش های ادبی، بخش رسانه و فضای مجازی، بخش نقد که در مجموع نزدیک به 80 رشته و گرایش مختلف را شامل می‌شود آثار برگزیده برای رقابت در بخش آنلاین جشنواره انتخاب خواهند شد.

این جشنواره ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان در گرایش‌های مختلف است که امسال نیز با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا، در فضای مجازی و در بستر شبکه شاد برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار