اعلام شروع رسمی فعالیت‌های مجمع نخبگان آینده‌سازان جوان

تهران (پانا) - رئیس شورای سیاست گذاری مجمع آینده‌سازان جوان، در اولین جلسه انجمن نخبگان مجمع ملی جوانان با اشاره به شروع رسمی فعالیت‌های این مجمع، محرومیت‌زدایی، توانمندسازی و پیوستن به چرخه حیات طیبه را از اهداف انجمن اعلام کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اعلام شروع رسمی فعالیت‌های مجمع نخبگان آینده‌سازان جوان

در اولین جلسه رسمی انجمن نخبگان مجمع آینده‌سازان جوان، محمد محمدی؛ رئیس شورای سیاست‌گذاری مجمع آینده سازان جوان ضمن قرائت متن افتتاحیه و دستور کار این انجمن گفت: انجمن نخبگان مجمع آینده سازان جوان با شعار جوانان پویا، جامعه پویا آغاز به کار کرد و در سه بخش نخبگان علمی، نخبگان فرهنگی و نخبگان هنری فعالیت می کند که مجمع آینده سازان بر آنها اشراف کامل دارد و از آنها حمایت می کند. در بخش نخبگان علمی افتخار حضور ۳۵ نخبه برتر المپیادهای علمی جمهوری اسلامی ایران را داریم چرا که بسیاری از این نخبگان دعوتنامه حمایت و ساپورت مالی از کشورهای دیگر دارند و ما با رایزنی‌هایی که انجام دادیم توانستیم که نظر آنها را جلب کنیم تا در مجمع آینده سازان ایده پردازی کنند، که اولین ایده ما در هفته آینده در هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ایران بررسی خواهد شد و امیدوار به تایید آن هستیم.

محمدی در خصوص فعالیت های هنری، ورزشی و فرهنگی مجمع افزود: در بخش نخبگان هنری و ورزشی ما سعی کردیم که از شاخص ترین چهره ها دعوت به همکاری کنیم یکی ازاین چهره های شاخص آرین غلامی، قهرمان بزرگ شطرنج جهان است، که توفیق داشت در کنار رهبر بزرگ انقلاب و حاج قاسم هم حضور پیدا کند‌. در بخش نخبگان فرهنگی هم شاخص حوزه نوجوان، جشنواره فردا را داشتیم که توسط آموزش و پرورش اجرا شد.

دستور کار انجمن به این صورت است که در سیر فعالیتهای مجمع آینده سازان ترتیب داده است که برای توانمندسازی و پیوستن به چرخه حیات طیبه فعالیت داشته باشد که الحمدالله با کارگروه های بسیار که در شورای سیاست گذاری و شورای مرکزی تعیین شده، امیدواریم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

وی همچنین سیاست اصلی مجمع آیندسازان جوان را محرومیت زدایی دانست و بیان کرد: با توجه به اینکه مجمع آینده سازان جوان با هدف محرومیت زدایی تعریف شده امیدواریم بتوانیم در حوزه محرومیت زدایی اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و اثرگذار باشیم.

رئیس شورای سیاست گذاری مجمع آینده سازان جوان در ادامه با اشاره امکان عضویت به صورت افتخاری گفت: ما بخشی را در سایت مجمع آینده سازان جوان با عنوان اعضای افتخاری این مجمع درنظر گرفتیم برای دعوت از اعضایی که مایلند عضو افتخاری ما باشند. هدف ما دنبال کردن ایده های قابل اجرا و معقول است تا خروجی تاثیرگذاری از نظر کیفیت و کمیت داشته باشیم و با این هدف جشنواره کرونا مهارت را در دستور کار داریم تا بتوانیم با قدرت در مجمع آینده سازان جوان اجرا کنیم و اتفاقات ارزنده ای را برای جمهوری اسلامی ایران رقم بزنیم.

*خبرنگار دانش آموز پانا، آرمیتا رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار