معلمان کرج ۷۰۰ میلیون ریال به زلزله‌زدگان سی سخت کمک کردند

پانا(البرز)- مسئول بسیج فرهنگیان البرز گفت معلمان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج ۷۰۰ میلیون ریال به فرهنگیان منطقه زلزله زده سی سخت استان کهگیلویه و بویر احمد کمک کردند.

کد مطلب: ۱۲۰۰۷۰۲
لینک کوتاه کپی شد
معلمان کرج ۷۰۰ میلیون ریال به زلزله‌زدگان سی سخت کمک کردند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، مجتبی آمرکاشی با اشاره به اینکه کمک جمع آوری شده به حساب گروه جهادی سازمان بسیج فرهنگیان کهگیلویه و بویر احمد واریزشد، خاطرنشان کرد: معلمان به صحنه آمدند تا بار دیگر در کمک رسانی و امداد به هموطنان نیازمند سهمی داشته باشند و به مردم یادآوری کنند که همه باید در شرایط سخت به هم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: کمک اهدایی معلمان آموزش و پرورش ناحیه سه کرج در راستای ساخت و بازسازی دو منزل فرهنگیان آسیب دیده در زلزله سی سخت هزینه می شود.

آمرکاشی بیان کرد: تداوم کمک های مومنانه فرهنگیان می تواند نقش موثری در رفع مشکلات خانواده های آسیب دیده از زلزله سی سخت داشته باشد.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز با بیان اینکه مردم سی سخت در شهرستان دنا در استان کهکیلویه و بویر احمد بهمن ماه سال گذشته خسارت سنگینی به علت وقوع زلزله دیدند، یادآور شد: برای کمک به مردم سی سخت همچنان نیاز به همدلی و همراهی فرهنگیان استان البرز داریم.

وی ادامه داد: از زمان آغاز طرح پویش لبخند تاکنون شاهد همراهی فرهنگیان البرز هستیم.

مسئول بسیج فرهنگیان البرز افزود: معلمان در جامعه نقش الگویی دارند و همیشه در شرایط سخت جامعه حضوری فعال دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار