رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان خبر داد:

راهیابی 47 دانش‌آموز اصفهانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

اصفهان ( پانا) - رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان سراسر کشور 26 تیرماه لغایت 6 مردادماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۰۰۵۹۹
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی 47 دانش‌آموز اصفهانی به مرحله نهایی مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، جعفر تحویل پور با اعلام این خبر افزود: مرحله کشوری سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور با شرکت 74 دانش آموز منتخب دختر و پسر استان اصفهان تیر ماه امسال آغاز شد که با برگزاری آزمون های مختلف در مرحله مقدماتی، تعداد 47 نفر از دانش آموزان اصفهانی شرکت کننده در این دوره، به مرحله نهایی مسابقات کشوری راه یافتند و بر این اساس آمار 64 درصدی برای استان اصفهان به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بیش از 10 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در مسابقات امسال 44 دانش آموز در رشته های آوایی شرکت کرده اند که از این میان 32 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. همچنین 30 دانش آموز اصفهانی در رشته های پژوهشی شرکت کرده اند که از این تعداد، 15 نفر به مرحله نهایی راه یافتند. در مجموع 47 دانش آموز اصفهانی راه یافته به مرحله کشوری نیز 21 دانش آموز دختر و 26 دانش آموز پسر حضور دارند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن قدردانی از تمامی دانش آموزان استان که در این دوره از مسابقات حضور یافتند خاطر نشان کرد: مرحله نهایی سی و نهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور 26 تیرماه لغایت 6 مردادماه به صورت مجازی برگزار می شود که برای نمایندگان استان در این دوره از مسابقات آرزوی توفیق و سربلندی داریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار