دیدار رئیس پلیس راهور ناجا با دادستان کل کشور

تهران (پانا) - رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
دیدار رئیس پلیس راهور ناجا با دادستان کل کشور

به گزارش روابط عمومی دادستانی کل کشور، به منظور بررسی راهکارهای تقویت همکاری و تعاملات و هم افزایی بیشتر فی مابین نیروی انتظامی و دادستانی کل کشور، صبح امروز سردار سید کمال هادیان‌فر رئیس پلیس راهور ناجا با حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دادستان کل کشور اظهار داشت: هماهنگی و هم افزایی دستگاه قضا با نیروی انتظامی در دوره تحول و تعالی قوه قضاییه برای بهبود خدمت رسانی به مردم و ارتقاء امنیت اجتماعی امری ضروری است.

وی افزود: فرماندهان ناجا با مشارکت فعال در این زمینه می‌بایست شرایط بهره مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌ها و خدمات متقابل این مجموعه‌ها را فراهم کنند.

در این دیدار سعید عمرانی معاون مبارزه با قاچاق و جرائم سازمان یافته و رضا خشنودی معاون حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادستان کل هم حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام و المسلمین اژه‌ای ریاست قوه قضاییه در جلسه مسئولان عالی قضایی، دادستان کل کشور را موظف کرد ظرف سه هفته راهکارهای تقویت همکاری با نیروهای امنیتی و انتظامی برای کشف توطئه ها، جلوگیری از نفوذ و تعقیب باندهای سازمان یافته ارائه دهد که این جلسه در این چارچوب برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار