بررسی مشکلات بخش تولید و سرمایه‌گذاری در آبادان و خرمشهر

اهواز(پانا)- در نشستی به ریاست استاندار خوزستان و با حضور جمعی از مسوولان استان و نمایندگان بخش خصوصی مشکلات بخش تولید و سرمایه گذاری در آبادان و خرمشهر مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۱۲۰۰۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بررسی مشکلات بخش تولید و سرمایه‌گذاری در آبادان و خرمشهر

قاسم سلیمانی دشتکی روز چهارشنبه در پایان نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در محل سازمان منطقه آزاد اروند در خرمشهر برگزار شد در خصوص جمع بندی موضاعت مطرح شده در این نشست توضیح داد: امروز با حضور فرمانداران و نمایندگان آبادان و خرمشهر، مدیران کل استان و منطقه آزاد اروند و به اتفاق مدیران عامل بانک ها در جمع تولید کنندگان حضور داشتیم.

وی افزود: مشکلات حدود ۲۰ مورد به طور خاص و با مشارکت دستگاه های مختلف از جمله بانک های عامل، سازمان تامین اجتماعی، شرکت گاز، شرکت ملی پخش و پالایش فرآورده های نفتی، شهرکهای صنعتی و مدیران بخش صنعت یک به یک بررسی شد.

استاندار خوزستان اظهار کرد: در این نشست سخنان متقاضیان طرح های مختلف و مسوولان ادارات و بانک های مربوطه را شنیدیم و در جهت رفع مشکلات و موانع تولید مصوبات خوبی داشتیم.

سلیمانی عنوان کرد: چند مورد نیز در سطح ملی بود که تلفنی با مسوولان مربوطه کشوری صحبت کردم. چند مورد نیز به دستگاه های دیگر مرتبط بود که در ارتباط تلفنی هماهنگی و تائید انجام کار صورت گرفت.

استاندار خوزستان بیان کرد: در چهارچوب تسهیلات بانکی هم سرمایه ثابت و هم سرمایه جاری و امهال و تقسیط بدهی ها مطرح شد و بنا شد بخشودگی جرائم تسهیلات و سودهای مضاعف مربوط به افرادی که بدهی معوق داشتند تا پایان شهریورماه تعیین تکلیف شود.

سلیمانی یادآورشد: در مواردی که سرمایه گذاران با تامین اجتماعی مشکل داشتند قرار شد مشکلشان حل شود همچنین مواردی که به بانک های عامل برمی‌گشت. آن دسته که قابل حل بود برطرف شد و چند مورد هم نیاز به بررسی بیشتر داشت که قرار شد در جلسات آینده به بحث و مذاکره بیشتر گذاشته شود.

استاندار خوزستان خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و کارگروه اشتغال در شهرستان ها این است که در رونق تولید تقش داشته باشیم و مشکلات تولیدکنندگان و سرمایه گذاران را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار