رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان شاهین شهر:

قصد داریم شعار هر دانش‌آموز یک خبرنگار را در شاهین شهر اجرا کنیم

اصفهان ( پانا)- جلسه هماهنگی و هم اندیشی سازمان دانش‌آموزی شهرستان شاهین‌شهر، فرهنگسرای شهروند و بسیج دانش‌آموزی جهت برگزاری کارگاه آموزشی خبرنگاری ویژه دانش‌آموزان علاقمند و مستعد امر خبر، در فرهنگسرای شهروند شاهین‌شهر برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
قصد داریم شعار هر دانش‌آموز یک خبرنگار را در شاهین شهر اجرا کنیم

شفیعی رئیس سازمان دانش آموزی شهرستان شاهین شهر در این جلسه گفت: این سازمان با شعار هر دانش آموز یک خبرنگار ، قصد دارد آموزش های لازم را در امر خبرنگاری پیگیری و اجرایی کند.

وی تأکید کرد: یکی از مهمترین ویژگی و حُسن های خبرگزاری پانا این است که خبرنگار ما به راحتی و به صورت آنلاین می تواند خبرهای مختلف شهرستان را بارگذاری و منتشر کند.

شفیعی در ادامه گفت: سازمان شهرستان با جدیت تمام پیگیر فعال سازی خبرگزاری پانا و آموزش های لازم به دانش آموزان خواهد بود و امید است با همکاری و هماهنگی لازم بتوانیم این بستر را فراهم کنیم.

در ادامه این جلسه هادی، رئیس بسیج دانش آموزی بیان کرد که بسیج دانش آموزی آمادگی دارد با امکانات موجود در جهت تقویت خبرگزاری پانا تلاش کند.

در ادامه جلسه، شمشیری از کارشناسان فرهنگسرای شهروند آمادگی این فرهنگسرا را جهت ایجاد دبیرخانه و تهیه محتواهای آموزشی این کارگاه اعلام کرد.

خبرنگار : مریم ساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار