بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان منطقه آب پخش

آببخش(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت با توجه به شیوع بیماری کروناویروس نوآموزان بر اساس نوبت دهی در پایگاه سنجش و پایگاه های بهداشتی حاضر شده و مطابق با دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی مناسب و استفاده از ماسک درطرح سنجش شرکت می کنند.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۱۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید از پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان منطقه آب پخش

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر به همراهی معاون اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ،رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش، معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش،کارشناس تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، کارشناس سنجش اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، کارشناس مشاوره اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر، مدیر و پرسنل از پایگاه طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نو آموزان بدو ورود به دبستان منطقه آب پخش بازدید کردند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان بوشهر گفت: با توجه به شیوع بیماری کروناویروس نوآموزان بر اساس نوبت دهی در درپایگاه سنجش و پایگاه های بهداشتی حاضر شده و مطاب با دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت مبنی بر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی مناسب، استفاده از ماسک و...درطرح سنجش شرکت می کنند.

نصرالله نوروی بیان کرد: پیشگیری از بروز و تشدید بیماری‌ها، کمک به بهبود کیفی آموزش و کنترل بعضی از عوامل موثر بر افت تحصیلی، بررسی میزان شیوع اختلالات جسمانی و روانی نوآموزانی که وارد مدرسه می‌شوند، تهیه شناسنامه سلامت الکترونیکی برای تمامی نوآموزان و دسترسی به اطلاعات جامع آموزشی، بهداشتی و خانوادگی به منظور استفاده در برنامه‌ریزی آموزشی و بهداشتی متناسب با استعداد نوآموزان و ارائه توصیه‌های بهداشتی، آموزشی و روانشناختی به والدین و نوآموزان از اهداف مهم سنجش هستند.

نوروزی اضافه نمود: ارائه خدمات ارزیابی های تخصصی دانش آموزان معرفی شده از مدارس عادی و استثنایی و دانش آموزان متقاضی جهش تحصیلی با استفاده از نیروهای متخصص آموزش و پرورش استثنایی در طول سال تحصیلی خواهد بود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش نیز گفت: یک پایگاه سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی و کلاس اولی راه اندای و فعالیت خود را آغاز کرده است و پیش بینی می شود.

اکرم پاپری از فعالیت کادر اجرایی در پایگاه سنجش سلامت و آمادگی رودکی منطقه خبر داد و اظهار کرد: دوره آموزشی توجیهی در راستای اجرای اصولی برای کادر اجرایی طرح سنجش برگزار شده است.

پاپری تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا برنامه ریزی های صورت گرفته و سعی شده است تا شرایطی فراهم شود که والدین و دانش آموزان کمترین مشکل و توقف را در پایگاه های سنجش داشته باشند.

وی تاکید کرد: به دلیل شیوع کرونا تمام پروتکل بهداشتی در این مرکز به دقت رعایت می شود و برای هر دانش آموز از یک روکش صندلی استفاده می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار