مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه وبویراحمد:

طرح بازمهندسی فرآیندهای تشکیلات پیشتازان از ابتدای سال تحصیلی آینده به طور رسمی اجرا می‌شود

یاسوج (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی کهگیلویه و بویراحمد در نشست با معاونان پرورشی و مسئولین سازمان دانش آموزی شهرستان و مناطق عنوان کرد طرح بازمهندسی فرآیندهای اجرای تشکیلات پیشتازان از ابتدای سال آینده به طور رسمی آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
طرح بازمهندسی فرآیندهای تشکیلات پیشتازان از ابتدای سال تحصیلی آینده به طور رسمی اجرا می‌شود

سید نظام مرادی در این نشست که با حضور معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: بازمهندسی فعالیت ها مهم ترین و سنگین ترین پروژه سازمان دانش آموزی در سال جاری است.
وی گفت: دانش‌آموزان،مربیان مجامع و مدرسان مرجع مخاطبان این بازمهندسی هستند.
مرادی با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی مبتنی بر تربیت استقرار یافته و یک نظام است بیان کرد: این سازمان در روش های خود برای رسیدن به تربیت استقرار یافته تلاش می‌کند و بازمهندسی فعالیت های تشکیلات پیشتازان در این راستا است.
مدیر سازمان دانش آموزی با بیان اینکه این باز مهندسی بر اساس دو سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفته است اظهار کرد: بازمهندسی انجام شده در ۵ محور ساختار تشکیلات پیشتازان، نشانه ها، نمادها و علایم، محتوای آموزشی و کمیته‌های فنی اتفاق افتاده است.
مرادی گفت: در حال حاضر الگوی مفهومی پیاده سازی این نسخه تحولی طراحی شده و فرایند های پیاده سازی پیش از اجرای آن به دقت و جدیت طی می‌شود.
مدیر سازمان دانش آموزی بیان کرد: اولین برنامه سازمان در سطح شهرستانها و مناطق ارائه آموزش‌های لازم به مربیان است تا شرایط اجرایی هرچه بهتر نسخه تحولی مهیا شود.
مرادی برگزاری جلسات مجلس دانش آموزی شهرستان ها، جذب حداکثری در سامانه جذب پیشتازان بر اساس شاخص ها و سهمیه سال جاری، شفاف سازی اسناد مالی سازمان، فعال کردن خبرگزاری پانا در شهرستان و مناطق و پیگیری و فعالسازی بوفه مدارس با همکاری و نظارت بهداشت را مهمترین انتظارات خود از مسئولین سازمان دانش آموزی بیان کرد.
مدیر سازمان دانش آموزی استان انتقاداتی نیز از مسئولین شهرستان و مناطق وارد کرد و گفت: به مکاتبات و بخشنامه های سازمان به موقع پاسخ دهید و جلسات شورای برنامه‌ریزی را حداقل در هر فصل یک بار برگزار و صورتجلسه مصوبات را به سازمان استان ارسال کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار