برگزاری نشست کارگروه واگذاری سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

تهران (پانا) - دومین نشست کارگروه واگذاری فعالیت‌های سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با حضور اعضاءکمیته برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کارگروه واگذاری سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران،زینالی معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به نتیجه محور بودن فعالیت‌های سوادآموزی و منوط بودن پرداخت حق الزحمه آموزش دهندگان به قبولی سوادآموزان، یکی از بزرگترین معضلات این حوزه را پرداخت حق الزحمه‌ها با مدت‌ها تأخیر عنوان کرد و بر لزوم عقد قراردادهای مؤسسات با مناطق و پرداخت حق بیمه آموزش دهندگان تاکید کرد.

او از جمله اقدامات مهم و موثر معاونت سوادآموزی طی سال ۹۹ و ماههای اخیر را آموزش‌های مجازی در کنار آموزش‌های حضوری، تهیه بسته‌های آموزشی و توزیع بین آموزش دهندگان، تهیه بروشور و پوسترهای تبلیغاتی، استفاده از آموزش دهندگان مجرب آموزش و پرورش بخش دولتی، برگزاری دوره‌های توانمند سازی کارشناسان مناطق و ساماندهی کتب در مناطق استان برشمرد.

در ادامه این جلسه بهارلو معاون پشتیبانی و جعفری ذی حساب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در خصوص چگونگی عقد قرارداد با مؤسسات و الزامات قانونی مواردی را مطرح کرد و مقرر شد نسبت به برگزاری مناقصه برابر ضوابط و مقررات و با مشارکت اداره حقوقی، بودجه، مالی و ... اقدامات لازم صورت پذیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار