معاون وزیر:

سرفصل مدرسه‌سازی در اعتبارات محرومیت‌زدایی کشور دیده شده‌ است

توسعه هنرستان‌ها در دستور کار است

تهران (پانا) - معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشارکت خیرین یزدی در ساخت مدارس مناطق محروم شهرستان سرباز گفت امسال برای نخستین بار سرفصل مدرسه سازی در اعتبارات محرومیت زدایی کشور دیده شده است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۵۸۶
لینک کوتاه کپی شد
سرفصل مدرسه‌سازی در اعتبارات محرومیت‌زدایی کشور دیده شده‌ است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مهراله رخشانی مهر در جلسه امضای تفاهم‌نامه مشارکت خیرین یزدی در ساخت 14 مدرسه در مناطق محروم شهرستان سرباز سیستان و بلوچستان گفت: خیرین این استان سهم بسیاری در رفع محرومیت های آموزشی در سراسر کشور دارند.

وی با بیان اینکه طرح «هرکارخانه، یک مدرسه» که سال گذشته از استان یزد آغاز شد توانسته است بسیاری از شرکت های صنعتی را به موضوع مدرسه سازی وارد کند، افزود: این حرکت مورد توجه و استقبال وزیر آموزش و پرورش نیز قرار گرفته و علاوه برآن به سایر استان‌های کشور نیز تسری یافت.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با تاکید بر حل مساله مدارس عشایری در برنامه های سال جاری، خاطر نشان کرد: امسال برای نخستین بار در ردیف اعتبارات محرومیت زدایی کشور، سرفصلی نیز برای مدرسه سازی در مناطق محروم در نظر گرفته شده است که سهم استان یزد حدود 112 میلیاردتومان مصوب شده‌است.

رخشانی‌مهر با تشکر از اهتمام استاندار یزد به مسائل آموزش و پرورش و حوزه مدرسه سازی گفت: موضوع گسترش آموزش‌های فنی و حرفه ای از اولویت های وزارت آموزش و پرورش است که باید در این زمینه اقدامات خاصی صورت گرفته و فضای آموزشی و کارگاهی و امکانات مناسب فراهم شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن اشاره به پرداخت سهم دولت در پروژه های مشارکتی اظهار کرد: اعتبارات در این بخش رشد بسیار سریعی داشته و با استفاده از این ظرفیت می‌توانیم با مشارکت خیرین بسیاری از مسائل حوزه فضاهای آموزشی را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار