رونمایی از کتاب دانش‌آموز 8 ساله فلاورجانی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل

فلاورجان(پانا) - کتاب ملینا محرابی، دانش‌آموز فلاورجانی با عنوان آتوسا، آروشا، آزیتا در معاونت آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان رونمایی شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از کتاب دانش‌آموز 8 ساله فلاورجانی با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل

با حضور لیلا سادات ابطحی، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان، محسن ژیان‌پور رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان و کریمی معاون آموزش ابتدایی آموزش‌وپرورش فلاورجان مراسم رونمایی از کتاب ملینا محرابی با عنوان آتوسا، آروشا، آزیتا در اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان برگزار شد.

ملینا محرابی دانش‌آموز پایه اول ابتدایی مدرسه انقلاب فلاورجان است که کتاب آتوسا، آروشا، آزیتا را برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی تألیف کرده و در آن هر حرف را در قالب یک داستان آموزش داده است. همچنین نقاشی‌های این کتاب را خود او کشیده و به‌زودی کتاب صوتی آن نیز منتشر خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان اظهار کرد: در خصوص تألیف این کتاب توسط دانش‌آموز پایه اول ابتدایی، اینکه دانش‌آموز ۸ ساله‌ای توانسته در فضای کرونایی که آموزش مقداری محدود شده اما تعطیل نشده این‌چنین کتابی را تألیف کند نشان از اقدامات مؤثر مدیریت مدرسه، معلم و پدر و مادر این دانش‌آموز بوده است.

وی افزود: ثمره همیاری، نظارت و همراهی اولیای خردمند و فهیم با مدرسه به این صورت نمایان می‌شود که این دختر خلاقیت خود را نشان دهد، خلاقیت وقتی به بار می‌نشیند که پاسخگوی یک نیاز باشد و کودک یاد بگیرد که می‌تواند از هر چیزی در زندگی خویش می‌آموزد بهره ببرد.

ابطحی تأکید کرد: وقتی نشاط آموختن با یادگیری اثربخش همراه شود نتیجه آن بروز استعدادی مثل ملینا می‌شود، زمانی که ملینا خواندن و نوشتن را آموخت، تصمیم گرفت آنچه آموخته را مکتوب کند که این نشان از تلاش‌های معلم خلاق و پدر و مادری با نگرش درست آموزشی است و وقتی خانواده در کنار آموزش‌وپرورش قرار گیرد بسیاری از کودکان این مسیر را طی خواهند کرد.

همچنین ملینا محرابی در خصوص تألیف این کتاب به پانا گفت: من همیشه املاهایم را به‌صورت داستان می‌نوشتم و از همان جا به این فکر افتادم که بهتر است این داستان‌ها را برای کمک به آموزش دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی به‌صورت کتاب چاپ کنم. نوشتن یک کتاب بسیار سخت است به‌خصوص اینکه تصویرگری تمام کتاب را خودم انجام دادم و حتی هر نقاشی را تا ۵ بار کشیدم.

وی ادامه داد: زمان زیادی برای تألیف این کتاب صرف کردم، مادرم بهترین و بزرگ‌ترین مشوق من بود و از طبیعت نیز بسیار الهام گرفتم. هدفم از تألیف این کتاب پیشرفت کشورم بود تا در این شرایط کنونی که دانش‌آموزان نمی‌توانند به مدرسه بروند از کتاب من استفاده کنند. این کتاب به‌صورت مکتوب است و کتاب صوتی نیز به‌زودی منتشر خواهد شد که در هر صفحه از کتاب داستانی با یکی از حروف الفبا نوشته شده و در جلد دوم نیز نکات آموزنده اخلاقی به آن اضافه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار